CubaLibre schreef:Wel geslaagd iig, heb n super mooi Circle Y zadel met zilver en alle nodige ass nu hier thuis liggen.

Wat is er zo leuk aan dat slot op de deur?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ontzettend gevoelige paardjes, heel eerlijk en de gangen zitten goddelijk! Een hele ervaring! Het was wel berekoud, -5 (vandaar ook de skibroek en dikke jas) maar eenmaal aan het rijden ben je zo warm

Leuk paard ook<3
de morgans worden met contact gereden en het is absoluut anders dan ik gewend ben maar ik zie geen paarden die er last van hebben. Als mensen hier moord en brand over roepen is het puur onwetendheid. Vanuit mijn ogen dan.
iedereen zit zeker lekker bij familie nieuwjaarsdag te vieren? 

Ontzettend veel mensen komen dan naar de stad, er zijn optredens etc en ze komen dan om 00:00 de vuurwerkshow kijken. Echt heel anders als in NL! een hele toffe ervaring!

(of is dat een hele domme vraag?
)
lifaya schreef:Bij Morgans zien ze graag op shows mooie lange staarten en je wilt natuurlijk niet dat ze op hun staart staan. Volgens mij worden ze ook enkel eruit gehaald voor shows of om opnieuw te vlechten![]()
voorbeeld:
[ Afbeelding ]
lifaya schreef:Zaterdag had het gesneeuwd en daarna ijzel. Gisteren zijn de sneeuwschuivers overal druk bezig geweest. Gaat echt zo anders als in nederland haha. Woensdag ochtend ga ik weer terug naar NYC en als het goed is zou daar ook sneeuw liggen!
, neem je wat sneeuw mee?

En nog een hoop make up want heb een vriendin beloofd nog wat voor haar te shoppen. Great haha. Hopelijk ga ik niet over de 23 kilo heen
Mijn carry on weegt ook een hoop, mede dankzij mijn big ass laptop die al 3 kilo weegt. Verder h0op pasta en mac n cheese er in. Dus op hoop van zege hoef ik niet bij te betalen 
die zweedse meid waar ik mee optrok in NYC had ook een (Canadese) vriend waarmee ze enkel in Hawaï samen zou zijn, verder gaat ze in haar uppie een wereldreis maken (mexico, LA, Australië, verder weet ik eff niet) dus zo gek is het niet
net alles in de koffer gedaan wat er in gaat en gewogen ...
ik kan dus officieel niks meer erbij shoppen haha. Heeeeel erg