Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:18

@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:20

Doanique schreef:
@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...

Mocht je het wel meenemen? Wist wel dat het niet mocht. Maar gewoon vergeten door de lange dag

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:21

Doanique schreef:

Andrelon Perfecte Krul komt ook van een andere planeet... De planeet waar je haar PERFECT zit :D

Turbulentie vind ik ook altijd geweldig, net een achtbaan inderdaad.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:22

Ik weet nog wel toen ik met mijn vader voor de eerste keer op JFK landde... dan sta je dus met zijn allen voor de douane om het land in te mogen.. als je ongeveer weet hoe een drukke dag bij de Efteling bij de attracties eruit ziet dan kan je wel een voorstelling maken hoe zo'n rij eruit ziet daar :+ Bij die terminal komen namelijk alle internationale vluchten aan...
Er was dus een man die zijn kaart niet goed had ingevuld. De arme man kon weer achteraan in de rij aansluiten. We hebben ongeveer 1,5 uur moeten wachten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:22

Suusie22 schreef:
Doanique schreef:

Andrelon Perfecte Krul komt ook van een andere planeet... De planeet waar je haar PERFECT zit :D

Turbulentie vind ik ook altijd geweldig, net een achtbaan inderdaad.

+1.... :') Maar 6 uur met turbulentie in de zwaarste zuidwesterstorm is niet leuk meer hoor....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:07

Danique_G schreef:
Doanique schreef:

Mocht je het wel meenemen? Wist wel dat het niet mocht. Maar gewoon vergeten door de lange dag

Was niet van mij! Het was een open potje in iemands handbagage van de vlucht ervoor.

Raineri

Re: Leukste ervaringen van je in het vliegtuig onderweg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:10

Oh sorry! Niet goed gelezen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 13:44

Geeft niks, kan gebeuren! :D

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 21:53

De schiet me net weer wat te binnen. Was een meneer die moest zijn schoenen uitdoen voor het poortje.
en toen liep die met schoenen in zijn hand erdoor heen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:08

Op het (kleine) vliegveld in de rij voor de controle en dan hardop zeggen; het vakantiegevoel begint pas echt als je wordt gefouilleerd natuurlijk!
Geniale douane vrouw hoorde het en zei; dat kan hoor! Kom maar staan :D

Verzoek om door die leuke man betast te worden ging helaas niet door natuurlijk -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:40

Oh dat is een leuk begin.. :D Errug jammer dat dat niet doorging

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:47

Schiphol controle voor boarden.
Ik had shampoo mee tegen haaruitval.
In het flesje zat nog maar een klein beetje dus ik dacht 'ach dat mag vast wel mee'.
Nou niet dus, flesje was te groot....

Staat er een kale beveiliger 'laat mij dat flesje eens zien'.
Hij bestudeert het etiket en zegt 'deze heb ik ook gebruikt!'.
Ik natuurlijk direct 'nou dat heeft niet geholpen'.

:')

En nou heel snel dat vliegtuig in! Haha
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 22-07-14 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 22:51

Ghegheghe :')

Purny: die vrouw heeft mij wel flink betast, ze voegde daad bij het woord hahaha

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:04

Ik was altijd wel benieuwd naar de drugshonden. Vroeg me echt af of zij niet stoned werden van die geurtjes.. Gelukkig gaan ze opzoek naar een speeltje..

Maar dan ben je als hond ook belazerd zeg! In plaats van die wietgeur mag je opzoek naar een speeltje... Bummer :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:06

Niet bij het vliegtuig, maar op een festival;
Een vrouw die heel blij de zittende drugshond naast haar ging aaien en zei; wat lief dat je naast mij komt zitten!
Muts :') ze werd uiteraard gelijk afgevoerd hahaha

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:12

vuurneon schreef:
Een vrouw die heel blij de zittende drugshond naast haar ging aaien en zei; wat lief dat je naast mij komt zitten!

Toevallig geen Bridget Jones?

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:13

vuurneon schreef:
Op het (kleine) vliegveld in de rij voor de controle en dan hardop zeggen; het vakantiegevoel begint pas echt als je wordt gefouilleerd natuurlijk!
Geniale douane vrouw hoorde het en zei; dat kan hoor! Kom maar staan :D

Verzoek om door die leuke man betast te worden ging helaas niet door natuurlijk -O-

Eigenlijk moeten ze die handdetector dan af laten gaan (heb gelezen dat dat kan) en dan mee nemen naar dat kleedhokje en dan zeggen dat er niks aan de hand is. Die zullen dat nooit meer zeggen _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:13

purny schreef:
vuurneon schreef:

Toevallig geen Bridget Jones?

Huh?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:14

vuurneon schreef:

Neeeeeee -O- :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:15

Moet er wel bij zeggen; waren agenten in burger, maar het was zo herkenbaar dat het niet te missen was (leuk die oortjes bij die klerenkasten en een heel herkenbare hond; dieren waren verder niet toegestaan). Vrouw was écht te naïef :') want je moest haast blind zijn om te missen wat die mensen waren en bovendien werd aangegeven dat er controle was :')
Maar was een prachtig om te zien :') agenten lieten haar ook mooi even de hond aaien :') want ooo wat lief dat hij ging zitten :')

Ze had drugs bij zich overigens en werd ook naar het bureau gebracht.

Helaas geen vliegveld dus maar goed, alsnog geniaal om het voor je neus te zien gebeuren :D
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 22-07-14 23:18, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:18

Ken je die film niet? Ik zat een stukje op Youtube te zoeken erover.. BJ was dus naar Thailand geweest en een vriend van haar vriendin had drugs verstopt in de koffer van haar. De drugshond kwamen ook op haar af en ze vond het een lieve hond en ging hem ook aaien.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:19

Ahhhh dat had ik toen moeten weten, had ik haar nog een tip kunnen meegeven :')
(Nee, heb haar uiteraard niet gesproken; wel met de agenten achteraf want die konden ook vertellen dat het ook serieus vaker voorkwam dan mensen zo naïef zijn :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:20

_O- Wat stom joh, dat je dat dan niet ziet...

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 23:32

Toen ik 12 was ging ik voor het eerst alleen naar Kenia, geweldige ervaring! Ik mocht tijdens de landing in de eerste klas zitten/liggen, helemaal niet erg! Ik zat toen nog onder begeleiding en werd beland als koningin maxima :P

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 01:47

Jolijnn schreef:
De schiet me net weer wat te binnen. Was een meneer die moest zijn schoenen uitdoen voor het poortje.
en toen liep die met schoenen in zijn hand erdoor heen :')

Dat gebeurd zooo vaak :')
We hebben nu een scan (soort bodyscan) en het is hilarisch hoe mensen proberen in dat ding te staan, of gewoon door lopen!
Serieus, ook al staat er een hele rij en kan iedereen het dus van elkaar zien.. Moet je het nog per passagier uit gaan leggen :')
(En er staan duidelijk voetstappen! :') )