Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doanique schreef:@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...
Doanique schreef:@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...
Suusie22 schreef:Doanique schreef:@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...
Andrelon Perfecte Krul komt ook van een andere planeet... De planeet waar je haar PERFECT zit![]()
Turbulentie vind ik ook altijd geweldig, net een achtbaan inderdaad.
Danique_G schreef:Doanique schreef:@Danique_G Ik heb bij de douane in Egypte wel eens uit staan leggen wat andrelon perfecte krul nou eigenlijk is... De mannen hadden het van een ander ingenomen en waren er na twintig minuten ruiken en smeren nog niet achter wat het was...
Mocht je het wel meenemen? Wist wel dat het niet mocht. Maar gewoon vergeten door de lange dag
vuurneon schreef:Op het (kleine) vliegveld in de rij voor de controle en dan hardop zeggen; het vakantiegevoel begint pas echt als je wordt gefouilleerd natuurlijk!
Geniale douane vrouw hoorde het en zei; dat kan hoor! Kom maar staan![]()
Verzoek om door die leuke man betast te worden ging helaas niet door natuurlijk
Jolijnn schreef:De schiet me net weer wat te binnen. Was een meneer die moest zijn schoenen uitdoen voor het poortje.
en toen liep die met schoenen in zijn hand erdoor heen