Ik ben blijven zitten.
Ik ben droog gebleven.
Ik heb er van genoten
Ennnnn We waren 2x eerste!!! Met 71.17% (B/L1) en meer dan 10% los van nummer 2!
En 71.83% (L2/M1) slechts 0.7 los van nummer 2.
Ik ben natuurlijk super trots op hem. En dat na pas 2/3 weken weer aan het trainen te zijn!

Alle 4 de jury's (2 per proef) hebben hun complimenten gegeven en ik heb hem weer 2 x kunnen verkopen haha. Je gaat er bijna van naast je schoenen lopen!
Hij was ook gewoon super. Licht te rijden en deed gewoon alles alsof hij het elke dag doet

staat er nog wat overeind bij jou nu? Ik heb het idee dat ik wat mis op de fotos aan gebouwen, of mijn geheugen is echt slecht. Zijn de bomen van het stuk achter de stallen nu? Daar waar ik niet verder kon vanwege de steilte?
heb je veel hulp of doe je het alleen ?
. Kun je idd mooi gaan zitten als je er een vlak stuk van kunt maken, en je hebt weer mooi stookhout.
dit soort klussen kun je niet alleen aan. Maar het kleine huisje met een mooi nieuw kozijn. Dan is ie daarna goed waterdicht en misschien wel snel bruikbaar. En veel slopen is ook fijner als er geen paarden ook nog rondstappen eromheen. Moeten die ook wegduiken voor voorbijvliegende bakstenen.
(oke eigenlijk is dit heel zielig maar hij hangt er wel echt grappig in).