Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karlijnxxx schreef:Hihi, grappig om te lezen wat jullie allemaal op de lijst hebben staan om mee te nemen.
Om dus over 'mee te nemen spullen' te spreken ben ik wel benieuwd. Zijn jullie ooit met een bus naar een vakantiebestemming gegaan?
Ik ga namelijk met een skibus richting frankrijk en mijn grootste worry is dus mn nieuwe boardje. Namen jullie je board mee in de bus of in het bagage ruim (lijkt mij makkelijker), zaten jullie bindingen nog op je board of waren deze eraf geschroefd? Hoeveel en wat voor tas namen jullie mee?
Ik ga vd week even de reisorganisatie hierover mailen maar was eerst nog even benieuwd naar jullie ervaringen.
tenerife schreef:Karlijnxxx schreef:Hihi, grappig om te lezen wat jullie allemaal op de lijst hebben staan om mee te nemen.
Om dus over 'mee te nemen spullen' te spreken ben ik wel benieuwd. Zijn jullie ooit met een bus naar een vakantiebestemming gegaan?
Ik ga namelijk met een skibus richting frankrijk en mijn grootste worry is dus mn nieuwe boardje. Namen jullie je board mee in de bus of in het bagage ruim (lijkt mij makkelijker), zaten jullie bindingen nog op je board of waren deze eraf geschroefd? Hoeveel en wat voor tas namen jullie mee?
Ik ga vd week even de reisorganisatie hierover mailen maar was eerst nog even benieuwd naar jullie ervaringen.
Waar heen Karlijn? Ga namelijk ook met bus naar Frankrijk 7 feb.
Board of skies moeten in de aanhanger achter de bus of het ruim. Het ligt wel wat op en over elkaar maar het kan ook wel wat hebben. Ik heb ook wel eigen skies mee, gewoon in tas inclusief skiesokken en beetje andere rommel wat daar mooi bij in kan.
Margreet schreef:Hee wat leuk, allemaal fanatiekelingen!
Ik ben al geweest (Zwitserland) en ga in Februari nog een keer (Frankrijk) en misschien in Maart ook nog wel een keer. Net even m'n skies weggebracht voor onderhoud en nieuwe schoenen gekocht, daar was ik wel een keer aan toe! Van die schoenen die ze met warmte helemaal op maat maken, heb ze nog niet in de sneeuw kunnen proberen, maar ze lijken me erg prettig!
Ik ga altijd met de auto, bus heb ik als student wel gedaan (lekker goedkoop!), maar wat een ellende vind ik dat zeg... Skies door het skiluik (wil geen koffer op het dak), winterbanden eronder en blazen maar, rij er zo heen.