CarinaR schreef:Willen jullie niet zo gillen...
Klinkt nog al raar als je over t erf loopt... Dat is pas eng.
(Geintje natuurlijk, ik woon achter Walibi en kan heerlijk meegenieten van het gegil, best apart in t donker)
Oh, bij die stal naast de Goliath?
Echt een heerlijk weekend gehad
Vrijdag pas laat in het park gegaan, was nog best rustig. Die dag de Haunted Holidays gehad, maar er liepen 3 meiden voor ons die echt onwijs sloom liepen en ons alle dingen lieten zien waar we van moesten schrikken.. Beetje een pretbederver dus 
Zaterdag vroeg naar het park gegaan, lekker alle achtbanen genomen zolang het nog rustig was
Daarna begon het behoorlijk vol te lopen. 's Avonds begon het te regenen, nog best flink! Wel leuk om dan door de scare zones te lopen, iedereen is aan het schuilen, dus de griezels grijpen iedere ziel die tussen hen door probeert te lopen
De rij van Psychoshock was gelukkig overdekt, het regende flink! Dat huis was behoorlijk eng trouwens, schrok me meerdere keren wezenloos en 1x durfde we de kamer niet door te lopen..
Daarna was het gelukkig droog, want we moesten naar Eddie's Funhouse of Fear en die rij was niet overdekt. Ook lekker gelachen daar, die clowns zijn geweldig 
Gisteren pas laat naar het park gegaan, was het een beetje zat
Een paar drupjes regen, maar minder en korter dan zaterdag! We gingen naar The Villa, hebben in de rij nog een film gekeken. Maar gossie zeg, ik ging denk ik dood in The Villa
Wát een eng huis. Meerdere hartaanvallen en een mooie blauwe plek op mijn bil van een barkruk
Vervolgens liepen we recht de scarezone in, waar we nog even werden verrast door een kettingzaag. Daarna moest ik wel even gaan zitten hoor!
Vanmorgen ook nog even gegaan, 3x achter elkaar in de Goliath geweest
Al met al echt een onwijs leuk weekend gehad en volgend jaar ga ik zeker weer!