Walibi fright nights 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marijkje1990

Re: Walibi fright nights 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 07:24

vandaag komt er in de avond ook nootweer! keek net op buienradar.
Zo wij gaan over iets meer dan een uur vertrekken! Veel plezier iedereen

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 07:43

Willen jullie niet zo gillen...
Klinkt nog al raar als je over t erf loopt... Dat is pas eng.

(Geintje natuurlijk, ik woon achter Walibi en kan heerlijk meegenieten van het gegil, best apart in t donker)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 09:25

jullie kunnen mij herkennen aan een rode divozatas met een witte schimmel erop :P zo'n plastic ding :D :D :D

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:03

Ik heb het overleefd ! haha

God wat een dag geweldig !

We waren er om kwart over 11, ff wat gegeten gauw naar de goliath 20 minuten gewacht, nog nooit zo gegilt in een achtbaan!
Daarna door naar de robin hood daar hebben we 3 kwartier gewacht, daarna de el condor volgends mij daar hebben we dik ander half uur gewacht, en tot slot hebben we de speed of sound gedaan daar hebben we zeker 2 uur moeten wachten! omdat het al kwart over 5 was en we hadden om 6 uur de haunted house, gauw ergens een patatkraam opgezocht maar ook daar enorm druk, vriendin van mij zei we gaan eerst naar de haunted house en dan eten prima ! Wij in de rij bij de haundted holiday's ging best lekker rij schoot lekker ook hier hebben we ongeveer een half uurtje gewacht. Nou toen kwam het we gingen naar binnen en wat heb ik gegilt niet normaal aan een stuk door haha, vriendin en ik liepen als 2 ouwe omaatjes erdoor heen arm in arm schuifelend en gillend hilarisch mensen voor ons konden ook heerlijk om ons lachen volgens mij, goed we waren weer buiten, en ergens in de bosjes stond zo'n Bosjesman en ik gillen en doen en hij kwam steeds meer op ons af dus ik zeg tegen hem half lachend en gillend 'WE GAAN AL !' en we liepen weer terug en op een geven moment liepen er mensen tegen onze richting in en zelfs daar schrok ik van !! Al met al een geslaagde dag ! Helaas hebben we niet alle scarezone's gehad beetje jammer maar goed ! Zeker voor herhaling vatbaar !!

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:20

unihorses schreef:
jullie kunnen mij herkennen aan een rode divozatas met een witte schimmel erop :P zo'n plastic ding :D :D :D

ik heb je nog niet gezien!! :p wij gaan zo de speed of sound in en dan hebben we al alle achtbanen gehad :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:24

Speed of sound is echt geweldig!
Wil zo nog een keer naar Walibi! :D
Xpress vindt ik ook erg gaaf!

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:27

express ben ik al 2x in geweest, konden we vanochtend zo door lopen! geen een keer lang moeten wachten en nu moeten we een uur wachten.:)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:31

xpress loopt sowieso wel snel door. ben daar 3 keer in geweest vrijdag. Ook in een keer in het donker :D

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:39

in.de regen is die ook gaaf!

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:43

ik ga over een uurtje heen, ben benieuwd! Veel plezier allemaal :)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 11:47

Veel plezier iedereen die vandaag gaat !!

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 12:33

Heej unihorse! Ik zit nu nog bij de ingang te wachten , chantal neemt haar telefoon niet op en amorbeertje komt en half uur later en ik moet wachten op haar want kan niet naar binnen zonder kaartje :p maar waar ben jij?

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 13:24

ben je al binnen? t is tot nu toe mooi weer :) heel blij mee

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 13:35

weten julie hoe Pyscho Shock was? :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 13:39

larissa288 schreef:
weten julie hoe Pyscho Shock was? :D

Ja, die vond ik echt geweldig! :D

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 13:57

ik wou er echt naartoe haha, maar we hadden gekozen voor the hauted house omdat ie het minst eng was
maar ik heb er dus echt spijt van :')
geen idee of het een goed plan was geweest, want ik heb behoorlijk hard lopen gillen in het spookhuis :')

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 16:56

Welk huis is het aller engst??

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 17:40

Funhouse of fear vind ik

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 18:58

Ik werk bij walibi, gisteren 22 000 bezoekers en vandaag werden er 18 000 verwacht.
en voor ons..... ruggenkraken bij het aantrekken van de riemen en beugels natuurlijk. hihi

Chimene15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 19:07

Gerritt schreef:
Ik werk bij walibi, gisteren 22 000 bezoekers en vandaag werden er 18 000 verwacht.
en voor ons..... ruggenkraken bij het aantrekken van de riemen en beugels natuurlijk. hihi

Haha leuk, werk je vrijdag? misschien zie ik je dan.
Welk spookhuis is het engst?

acera1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 01:08

zo was echt heerlijk weer vandaag en het is droog gebleven op een paar kleine buitjes na. Op het laatst nog even kunnen genieten van de speed of sound en de express in het donker! :) Maar wat een wachtrijen overal! Heb echt zere voeten! Maar het was ontzettend leuk!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 13:08

gister wel een leuke dag :D
ben in best veel achtbanen geweest :D
in de ochtend
2x express
3x excalibur
en toen even gewacht voor een uurtje op iedereen die er nog niet was :')
1x express
toen in de rij voor speed of sound, was nogal druk daar :+ toen heef iemand eindelijk mijn nummer gevonden :D en op naar de rij voor die ronddraai bootjes. daar een half uur gewacht wat tot dan toe het langst was, wat ben ik nat geworden zeg :P
in de ochtend was alleen de eerste kamer van de express de wachtrij dus ik iedereen overtuigd dat die lange wachtrij niet zo lang was want het ging binnen heel snel :') niet dus ze hadden nog 1 geopend :D
nadeel van de express vond ik dat het echt heeeeeeeeeeeeel warm in de wachtrij was.
toen op naar de goliath pff een 2 uur gestaan wat duurde dat lang :(
daarna een poging tot eten halen gedaan maar dat schoot ook niet op. op naar eddie's funhouse of fear. snelle rij maar een beetje saaai :+
toen toch eten gehad en op naar speed of sound. hier hebben we ruim een uur in de rij en we schoten maar niet op omdat iedereen voordrong :( om the villa niet the missen toen uit de rij moeten gaan :(
ff wat rond gewandeld en toen is een deel van de groep naar huis gegaan.
eddie's show gekeken en toen gerend naar express :D express in het donker is wel gaaf!
om 20 voor 11 nog in de rij voor speed of sound en daar toch nog in gekomen :D
vond de weinige acteurs wel jammur.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 17:22

CarinaR schreef:
Willen jullie niet zo gillen...
Klinkt nog al raar als je over t erf loopt... Dat is pas eng.

(Geintje natuurlijk, ik woon achter Walibi en kan heerlijk meegenieten van het gegil, best apart in t donker)

Oh, bij die stal naast de Goliath?

Echt een heerlijk weekend gehad *\o/* Vrijdag pas laat in het park gegaan, was nog best rustig. Die dag de Haunted Holidays gehad, maar er liepen 3 meiden voor ons die echt onwijs sloom liepen en ons alle dingen lieten zien waar we van moesten schrikken.. Beetje een pretbederver dus :\
Zaterdag vroeg naar het park gegaan, lekker alle achtbanen genomen zolang het nog rustig was := Daarna begon het behoorlijk vol te lopen. 's Avonds begon het te regenen, nog best flink! Wel leuk om dan door de scare zones te lopen, iedereen is aan het schuilen, dus de griezels grijpen iedere ziel die tussen hen door probeert te lopen ~~}> De rij van Psychoshock was gelukkig overdekt, het regende flink! Dat huis was behoorlijk eng trouwens, schrok me meerdere keren wezenloos en 1x durfde we de kamer niet door te lopen.. :') Daarna was het gelukkig droog, want we moesten naar Eddie's Funhouse of Fear en die rij was niet overdekt. Ook lekker gelachen daar, die clowns zijn geweldig :+
Gisteren pas laat naar het park gegaan, was het een beetje zat O:) Een paar drupjes regen, maar minder en korter dan zaterdag! We gingen naar The Villa, hebben in de rij nog een film gekeken. Maar gossie zeg, ik ging denk ik dood in The Villa :') Wát een eng huis. Meerdere hartaanvallen en een mooie blauwe plek op mijn bil van een barkruk :') Vervolgens liepen we recht de scarezone in, waar we nog even werden verrast door een kettingzaag. Daarna moest ik wel even gaan zitten hoor!
Vanmorgen ook nog even gegaan, 3x achter elkaar in de Goliath geweest :+ Al met al echt een onwijs leuk weekend gehad en volgend jaar ga ik zeker weer! :j

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 17:32

zaterdag geweest, superdag ondanks wat onderlinge irritaties later op de dag.. s'ochtends nergens een lange wachtrij totdat het 2uur werd.. s'avonds hooguit half uur in de rij gestaan voor de huizen.
vriendin kreeg een paniekaanval in the vila dus die wou niet meer verder, stonden we dan.. ik vind dat huis ontiegelijk eng dus ik durfde ook niet meer verder omdat de groep doorgelopen was, maar na paar minuten al mijn moed verzameld en door het huis heen gerend om de groep te zoeken en toen we ze zagen kwam scream uit de kast gesprongen haha! ik stond zo te gillen en te doen dat toen hij terug wou toch nog even bleef staan om mij te zien gillen :+ maargoed, heb dat huis weer overleefd en derest vond ik gewoon leuk! moest ook zo erg lachen in haunted holidays omdat er een eddie uit een houten boks kwam en ik zo stond te gillen dat het meisje wat voor me liep van mij schrok en aan het gillen was! :') en zo had ik nog meer van zulke dingen zaterdag haha!

Mazikeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 18:32

Ik ben gister naar Walibi geweest. We waren er om 1 uur en het was toen al giga druk. We wouden eerst naar de Goliath maar daar stond een rij van 3 uur. Toen maar de kleinere attracties gekozen. Om 6 uur gingen we in de Psycho Shock. Ik heb me dood gegild, echt super eng! Daarna gingen we nog kijken bij de Speed Of Sound en de Express en daar was het ook erg druk, dus ook maar niet gedaan. Om 10 uur gingen we naar Eddie's Funhouse Of Fear. De wachtrij was erg leuk omdat daar allemaal acteurs stonden en je kon ook met ze op de foto. Ik vond dit huis veel minder eng omdat ze iedereen snel naar binnen lieten, dus ik zag al voor me waar ze je lieten schrikken en met de Psycho Shock wordt je echt per groepje naar binnen gelaten. De acteurs in het park vond ik ook erg gaaf, maar jammer dat ze niet door het hele park heen liepen. Dat was een paar jaar geleden wel zo. Het wegrijden van het parkeerterrein was wel waardeloos. We hebben in totaal 2 uur moeten wachten want er zat totaal geen beweging in. Verder vond ik het een geslaagde dag en ga ik volgend jaar zeker!