Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Wie heeft er een Grieks-Nederlands woordenboek? Electra, jij misschien?
Ik wil graag wat weten, maar dan PB ik even. Ik bedoel dus echt een woordenboek en geen taalgids, die heb ik zelf ook wel en ook meerdere woordenlijsten.
FD_horses schreef:Zijn op Chersonissos trouwens het hele jaar door die feest tentjes en boot tripjes? En welk weer is het daar in de winter?
.
. Wat een schitterend eiland! Echt onwijs mooi, net de caribbean, maar dan op 3 uur vliegen afstand. We hebben er een heerlijke week gehad met lekker weer. Weer heel anders dan Kos waar ik in augustus was. Eerder ben ik op Samos geweest, maar Kefalonia is tot nu toe wel het mooiste eiland van de Griekse eilanden die ik tot nu toe gezien heb. Echt wel weer even afzien om terug te zijn in dit koude kikkerlandje
we gaan een rondreis van 5 dagen maken door het binnenland. Ik heb er echt heel veel zin in
Was echt schitterend daar!
Ben nu bezig om alles op m'n computer te zetten, dus ik kan er nog wel meer plaatsen. We zijn niet naar boven gegaan, het was die dag super warm dus we hadden daar de energie niet voor