Toch lastig om bepaalde dingen over te brengen op 'papier'! Sommige dingen kunnen kunnen ooit anders bedoeld worden, dan hoe het over komt. Maar bij deze had ik niet stil gestaan!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schoentje schreef:Haha Elise!![]()
Toch lastig om bepaalde dingen over te brengen op 'papier'! Sommige dingen kunnen kunnen ooit anders bedoeld worden, dan hoe het over komt. Maar bij deze had ik niet stil gestaan!
schoentje schreef:Ook denk ik dat doordat ze dingen die bij dit lompe maar gemoedelijke gedrag horen te verbieden en steeds meer straffen, dit soort feesten en festival steeds toegankelijker wordt voor stadse mensen, die eigenlijk niks met dit soort volk te maken wil hebben. Commercieel is het natuurlijk interessant, maar ik denk dat daardoor de kans op echte problemen juist groter wordt. In principe gebeurd er op de ZC zelden iets ellendigs, geen grote vechtpartijen, dingen met wapens, volgens mij geen harddrugs, etc. Ik denk dat de kans hierop juist groter wordt, door alle boeren lompigheden te beperken en daarmee 'ander' soort volk aan te trekken.
En ik begrijp het astma verhaal, en het pollen verhaal wel, maar ik vind het jammer dat het allemaal niet meer zo kan en mag als toen ik fan ben geworden van dit soort feesten
Skessa_ schreef:Heeeee leuk!!!! Nog een Hrieps ganger!!! Toch wel 1 van de leukste feestjes van het jaar!!!![]()
![]()
![]()
Tsja.... ik stond ook ergens voor aan met dat pollen gooien van Mooi Wark. Kon gelukkig bij iemand onder een zeiltje schuilen, maar die dingen kwamen echt super hard aan hoor!
desi92 schreef:festival terrein volgens mijn wel, maar ook backstage is er ook veel veranderd. Vrij veel veranderend voor ons iig ook met aanmelden van medewerkers ed , ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, we hebben er een hard hoofd in maar we zullen zien
we krijgen iig een mooie hoofdband in flowepowerthema, iedere medewerker btw:P
desi92 schreef:klopt, oost is verder naar voren gehaald en je moet je nu eerst op een voorste stukje je auto parkeren, accrediteren dus stikkers krijgen ed, en dan kun je of doorrijden backstage of door naar crewparking, overal staat nu beveiliging dus strengere controle op bandjes en stikkers