Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:31

Haha Elise! _O-
Toch lastig om bepaalde dingen over te brengen op 'papier'! Sommige dingen kunnen kunnen ooit anders bedoeld worden, dan hoe het over komt. Maar bij deze had ik niet stil gestaan! :P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:33

schoentje schreef:
Haha Elise! _O-
Toch lastig om bepaalde dingen over te brengen op 'papier'! Sommige dingen kunnen kunnen ooit anders bedoeld worden, dan hoe het over komt. Maar bij deze had ik niet stil gestaan! :P

Haha, nu zal het ook wel meespelen dat ik plannen aan het maken was voor aankomend weekend (Normaal in Toldiek) en
daarnaast een aantal drumlessen aan het inplannen ben :D Dan ben je toch al iets meer met muziek bezig :D

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:35

In dat geval denk je inderdaad eerder aan een bandje, dan aan een bandje :D

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:39

schoentje schreef:
Ook denk ik dat doordat ze dingen die bij dit lompe maar gemoedelijke gedrag horen te verbieden en steeds meer straffen, dit soort feesten en festival steeds toegankelijker wordt voor stadse mensen, die eigenlijk niks met dit soort volk te maken wil hebben. Commercieel is het natuurlijk interessant, maar ik denk dat daardoor de kans op echte problemen juist groter wordt. In principe gebeurd er op de ZC zelden iets ellendigs, geen grote vechtpartijen, dingen met wapens, volgens mij geen harddrugs, etc. Ik denk dat de kans hierop juist groter wordt, door alle boeren lompigheden te beperken en daarmee 'ander' soort volk aan te trekken.

En ik begrijp het astma verhaal, en het pollen verhaal wel, maar ik vind het jammer dat het allemaal niet meer zo kan en mag als toen ik fan ben geworden van dit soort feesten :)

Mag ik even heel hard lachen? :')
De beweging die jij hier schetst is al een jaar of 10 geleden ingezet, toen de jongens van Jovink zich bedacht hadden dat ze commercieel wilden met de ZC. Want commercieel is het, er verdienen meerdere mensen een heel goede boterham aan. Niks mis mee trouwens, maar dat zorgt er wel voor dat de ZC tegenwoordig echt iets anders is dan hoe het ooit begonnen is.

De gemiddelde bezoeker van de ZC tegenwoordig heeft helemaal niets meer te maken met de oorspronkelijke doelgroep. En stadsen? Die komen er al jaaaaren.
Voor mij was dat een reden om de ZC een heel aantal jaar te boycotten, vorig jaar ben ik voor het eerst in jaren weer geweest, maar voor mij is het nu eigenlijk een festival plus. Hartstikke leuk, maar heeft niets meer te maken met een feest zoals het ooit begonnen is op het maisland in Hummelo.
Jovink was trouwens al nooit van het bier gooien bijvoorbeeld, dat was echt iets van Normaal.
Mag ik je vragen wanneer je eigenlijk voor het eerst zelf op de ZC geweest bent? Want ik vind dat je nogal hoog van de toren blaast, en je zit er nog behoorlijk naast ook.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:04

Ehm, wie blaast er hier nu hoog van toren?

Ik geef gewoon mijn mening op een, in mijn ogen, normale manier. Er gebeuren tot nu toe nog niet echt gekke dingen op de ZC en er komt wel steeds meer stads volk, dat ik dat zeg is volgens mij helemaal niks raars. Dat het anders is dan toen het begon weet ik ook en daar hoef je er niet voor vanaf de eerste editie bij te zijn geweest. Dat ik dat jammer vind, mag ik dan gewoon vertellen vind ik.

Beetje jammer dat jij zo in dit topic komt reageren...

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:18

Skessa_ schreef:
Heeeee leuk!!!! Nog een Hrieps ganger!!! Toch wel 1 van de leukste feestjes van het jaar!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Tsja.... ik stond ook ergens voor aan met dat pollen gooien van Mooi Wark. Kon gelukkig bij iemand onder een zeiltje schuilen, maar die dingen kwamen echt super hard aan hoor!

Inderdaad, ontzettend genoten van Hrieps! Daar ga ik zeker volgend jaar weer naar toe.

Mooi Wark vind ik een beetje te uitgemolken, waarschijnlijk persoonlijk, maar heb ze nu 2 keer zien spelen in een korte tijd en ze speelden twee keer precies hetzelfde. Ze hebben zo simpele liedjes.. zo weinig variatie en maar zinnen van 4 woorden die ze oneindig herhalen :(

Ben ook erg benieuwd naar het koffieconcert van Normaal zondag!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:46

Kun je eigenlijk je kaartje doorverkopen als je het onverhoopt toch niet gebruikt? Of is het persoonlijk?

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:20

Zometeen vergadering van.t werk. Heb.net terrein plattegrond gezien en kan je vertellen het is goed veranderd

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:34

desi92 schreef:
Zometeen vergadering van.t werk. Heb.net terrein plattegrond gezien en kan je vertellen het is goed veranderd

Die plattegrond was toch al bekend? Vanaf t plaatje lijkt t erg verdeeld, dus meer ruimte.

Zwarte cross krantje lag hier vd week in de bus, altijd leuk!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:52

festival terrein volgens mijn wel, maar ook backstage is er ook veel veranderd. Vrij veel veranderend voor ons iig ook met aanmelden van medewerkers ed , ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, we hebben er een hard hoofd in maar we zullen zien

we krijgen iig een mooie hoofdband in flowepowerthema, iedere medewerker btw:P

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:07

desi92 schreef:
festival terrein volgens mijn wel, maar ook backstage is er ook veel veranderd. Vrij veel veranderend voor ons iig ook met aanmelden van medewerkers ed , ben benieuwd hoe het uit gaat pakken, we hebben er een hard hoofd in maar we zullen zien

we krijgen iig een mooie hoofdband in flowepowerthema, iedere medewerker btw:P

Ja?! Tof!!
Ik heb overigens nog niks gehoord over backstage veranderingen, volgens mij moet ik dat (zoals altijd)
zelf uitvogelen op de dag zelf.. Wel weet ik dat we dit jaar voor alle auto's een backstagesticker aan moeten vragen..

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:14

klopt, oost is verder naar voren gehaald en je moet je nu eerst op een voorste stukje je auto parkeren, accrediteren dus stikkers krijgen ed, en dan kun je of doorrijden backstage of door naar crewparking, overal staat nu beveiliging dus strengere controle op bandjes en stikkers

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:34

desi92 schreef:
klopt, oost is verder naar voren gehaald en je moet je nu eerst op een voorste stukje je auto parkeren, accrediteren dus stikkers krijgen ed, en dan kun je of doorrijden backstage of door naar crewparking, overal staat nu beveiliging dus strengere controle op bandjes en stikkers

Pfoeh, dat klinkt inderdaad streng zeg!
Jij weet dat natuurlijk allemaal al :D

Ben jij er ook al op woensdag/donderdag? (mijn vrije dagen :D )
Misschien kunnen we op jouw vrije momenten eens een mini-meet doen :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 23:16

Dan moet ik morgen ff rooster erbij pakken. donderdag ben ik er volgens.mij wel.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:14

desi92 schreef:
Dan moet ik morgen ff rooster erbij pakken. donderdag ben ik er volgens.mij wel.

mini-meet?! Donderdag ben ik er ook al! :Y)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:31

Aaaahnee ik moet vanaf 22ste werken zondags ben ik wel vrij moet elke dag van 2/3 tot een uur of 10. dus mischien daarvoor ?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:08

LindyH schreef:
Kun je eigenlijk je kaartje doorverkopen als je het onverhoopt toch niet gebruikt? Of is het persoonlijk?

Ja je kan ze gewoon doorverkopen. Zijn niet naamgebonden

majijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:40

Desi en Elise als ik het goed begrijp gaan jullie er ook werken? En staan jullie toevallig op de crewcamping? Ik ga er voor het eerst werken dit jaar en (hopelijk!) op de crewcamping overnachten. En ik heb er superveel zin in :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:45

Yep marijke klop :p. Wat ga je voor n werk doen ?

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:47

majijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:58

Vrijdag steward, zaterdag munten en zondag steward. En jij? Ook wel eens op die crewcamping gestaan?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:01

Ja, ik werk ook op de zwarte cross! Voor een evenementenservice.. Wij verzorgen het grootste deel van het entertainment (podium e.d. natuurlijk niet) in het Blagenparadijs en daarnaast is mijn werkgever verantwoordelijk voor de sfeer in Le Garage. Iedereen die wel eens in Le Garage geweest is moet hem wel eens gezien hebben :D Hij is een DJ/entertainer met een groot overschot aan energie! Ook zijn er vaak 2 "hulp-dj's" aan het werk. Ik zal daar ook af en toe (voornamelijk 'savonds) eens even gaan helpen met entertainen :D

Tot voor kort woonde ik in Groningen dus stond ik op de crewcamping.. Maar het blijft jammer dat we niet de keuze hebben om tussen de festivalgangers te staan..

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:48

Ik kom nu voor t 3e jaar op de crewcamping. voorgaande jaren bij pz veiligheid op festival dagen en.backstage oost op op en afbouw dagen. Nu alleen nog maar oost ;)

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:32

Zooo de knhs instructieweek zit er weer op, nu langzaam klaar gaan stomen voor zc !

De voertuigen moeten nog af, pakken moeten nog af ! Maargoed we hebben nog ff

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 14:39

hotsa meld zich ook hier en gaat als echte brabantse boer sfeerproeven dit jaar 8-)
we hebben er zin in!