Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosa_ schreef:Ik wil mij graag ook melden! Plan is om in mei een maand naar Thailand te gaan, met een klein stukje Cambodja. Heb de hele route eigenlijk al uitgestippelt, maar zit nog met twee stukjes die ik aan elkaar moet krijgen. Bangkok-Siem Reap en Battambang-Pattaya. Iemand hier die weet of daar een fatsoenlijke busverbinding is?
*edit, Bangkok-Siem Reap is een express bus. Vanaf Battambang kan je naar Koh Kong met een bus, dan ben je al dichterbij de grens weer. Of weer vanaf Battambang terug naar Siem Reap en met de express bus terug (ik wil perse die boottocht doen tussen die plaatsen) of vliegen vanaf Battambang naar Pattaya...
moeshie schreef:Ik woon in Bangkok, en ben dus steeds aanwezig tijdens alle protesten etc. Voorlopig is het rustig en eigenlijk best wel leuk. Het verkeer is zeer sterk afgenomen wat de luchtkwaliteit drastisch heeft verbeterd. Ook staat er nu eigenlijk constant een lekker fris windje, heerlijk!
Ook zijn alle grote plaatsen helemaal verkeersvrij, mensen hebben zich met tentjes geïnstalleerd en het is 1 grote markt geworden. Gezellig![]()
Het zou best kunnen zijn dat de verkiezingen worden uitgesteld als het te onrustig dreigt te worden.
Maar wat je misschien het beste kunt doen, om helemaal gerust te zijn, is gewoon direct vanuit de luchthaven doorvliegen naar je volgende bestemming. (Zuiden of Noorden)
Rosa_ schreef:Moeshi, waarom raadt je pattaya precies af?
moeshie schreef:@enzino, maak je niet druk over die zandzakken, die staan er al een week op verschillende andere plekken. Geen paniek.