USA 2012 - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 01:00

Mag je wel gewoon eten mee naar nederland nemen? gewoon 2 zakken m&ms?

Aahh afscheid nemen is altijd zwaar.. Wel een mooie foto! Goede terugreis!

Rennie89

Re: USA 2012 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 01:03

Ik denk het wel, als het goed verpakt is en niet geopend? Ik neem iig een verpakking limonade mee :P (van dat poeder spul! :P )

Poeh, ik heb 3 flessen G2 gekocht voor in het motel en morgen ochtend, maar ik denk niet dat ik het op krijg :')

Bedankt Suuszels!

Ik zit nu alleen nog maar naar country music te luisteren <3
dit nummer vind ik fantastisch:

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 01:49

Haha countrymuziek, dat hoort wel bij amerika hè..

G2? Ken ik niet! Ik drink hier wel eens arizona dat is ook lekker!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 03:38

Zo, ik ga maar klaarmaken om te slapen. Zal morgen wel een lange dag worden! Hoop dat k int vliegtuig kan slapen. Eerst dachten we, toen we de stoelen zagen, dat er mensen tijdens de korte vlucht tussen ons in zouden zitten, maar is zo'n vliegtuig waar zegmaar rijen van 2 zijn xD dus 2 aan de ene kant en 2 aan de andere kant. Gelukkig maar xD zit alleen wel 1 van ons de rij erachter, maargoed :P

Zal wel weer wennen zijn in NL dat we niet meer in shirtje buiten kunnen lopen en dat het ineens 17-19 graden is ipv 30-35 :P

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 04:13

Twas dat ik in Nl weggiong warmer dan hier nu in LA, frips windje hoor! Morgen de hele dag om macy's te gaan vinden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 05:13

1234 kom jij nou ook vrijdag ochtend aan in Schiphol? :P wie weet treffen we elkaar :P

zo net poging tot slapen gedaan, ben denk ik wel een paar uur weggeweest. Ben nu klaarwakker :') Ga ook niet meer slapen denk ik, ik wil meteen in het ritme van NL komen

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 05:18

Vorige week ben ik in LA geweest, en ik moet zeggen dat het me aardig is tegengevallen... We zijn een paar dagen langer gebleven om een paar tours te kunnen doen, maar die waren hun geld niet waard :n
Warner bros vip studio tour was 50 dollar pp en we zagen wat sets en locaties van series die we niet hebben gevolgd. Zoals Friends. Dus het was wel interessant maar echt niet zn geld waard. De volgende dag hebben we een Hollywood tour gedaan van Starlines. 44 dollar pp, en je ziet het hollywood sign van kilometers afstand, je ract over de rodeo drive en je ziet alleen hekken en grote bomen waarvan je beloofd is dat je de huizen van Madonna en Katy Perry ziet :/
Geen aanrader dus!!!

Uiteindelijk was het openbaar vervoer zo slecht geregeld dat we maar een auto hebben gehuurd. Je komt nergens zonder auto of taxi. Maar dat kostte ook weer flink wat dollars.

Nu zitten we in San Francisco en dit bevalt stukken beter. Leuke gezellige stad. Wel gróót!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 05:20

Het OV in Amerika is niet zoals in NL :n je komt idd nergens. Tenzij je in NY bent, daar schijnt het beter geregeld te zijn.

Ik ga het oneindige landsschap hier heel erg missen... In NL is alles zo dicht op elkaar...

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 06:53

Ik.kom ook vrijdagochtend aan.. Volgens mij 1234 ook ja.. Ik kom 8.40 aan geloof ik!

Balen dat la je zo tegenviel! Ik heb het vermeden van de reis :o

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:49

Tsja ik had ook niet moeten verwachten dat het net zoals. Op tv en in tv series was :P

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:12

Aah echt balen zeg dat LA zo tegenviel.

Fijne vlucht iedereen die weer naar huis gaat.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:15

Maar wat had je dan verwacht, MissCharlie?
In LA zonder auto is inderdaad niet te doen. Fijn dat je SF wel leuk vindt!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:18

Jammer dat WB een beetje tegenviel. Met onze toer gingen ze verschillende sets af gebaseerd op welke series mensen leuk vonden waardoor iedereen wel iets leuks te zien kreeg. Zo zie je maar weer dat je afhankelijk bent van de gids die je krijgt.
LA zonder auto is echt geen aanrader, de meeste grote steden in Amerika hebben uitstekend openbaar vervoer maar LA is daar wel een uitzondering op.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:24

Daarnaast zijn er natuurlijk ook heel veel series die hier in NL niet uitgezonden worden.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:59

LA moet je echt een eigen auto hebbeo. Wij zijn toen met de eigen auto naar het hollywood sign geweest, over rodeo drive gelopen, santa monica en venice beach geweest. Zonde dat jullie er niets aan vonden

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:33

Suuszels schreef:
Ik.kom ook vrijdagochtend aan.. Volgens mij 1234 ook ja.. Ik kom 8.40 aan geloof ik!

Ooooh cool :P Dan kom jij 10 minuten na mij aan :P lol. Ik zal je dan wel bij de bagage gebeuren zien denk ik :P Ik ben te herkennen aan de grijze cowboyhoed _O-

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:08

MissCharlie schreef:
Vorige week ben ik in LA geweest, en ik moet zeggen dat het me aardig is tegengevallen... We zijn een paar dagen langer gebleven om een paar tours te kunnen doen, maar die waren hun geld niet waard :n
Warner bros vip studio tour was 50 dollar pp en we zagen wat sets en locaties van series die we niet hebben gevolgd. Zoals Friends. Dus het was wel interessant maar echt niet zn geld waard. De volgende dag hebben we een Hollywood tour gedaan van Starlines. 44 dollar pp, en je ziet het hollywood sign van kilometers afstand, je ract over de rodeo drive en je ziet alleen hekken en grote bomen waarvan je beloofd is dat je de huizen van Madonna en Katy Perry ziet :/
Geen aanrader dus!!!

Uiteindelijk was het openbaar vervoer zo slecht geregeld dat we maar een auto hebben gehuurd. Je komt nergens zonder auto of taxi. Maar dat kostte ook weer flink wat dollars.

Nu zitten we in San Francisco en dit bevalt stukken beter. Leuke gezellige stad. Wel gróót!

Wat balen dat het zo tegen viel.
Wij hebben alles zonder tour gedaan en hebben veel leuke dingen gezien, van te voren op internet opgezocht hoe je waar kon komen en gewoon gegaan toen zijn we ook nog onverwachts langs de jim hanson company geweest ( van de muppets)
Ook hebben wij geen last gehad met het openbaar vervoer (behalve wat strange types in de bus maar wat wil je als je pas rond 12e savonds de bus terug neemt )

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:33

MissCharlie schreef:
Geen aanrader dus!!!

Vervelend dat je het tegen vond vallen, maar de dingen die je noemt zijn vrijwel 'algemeen bekend', vooral wat betreft de Hollywood Tour. Vanwege privacy mogen ze helemaal niet zeggen wie waar woont, vaak zeggen ze alleen wie waar gewoond heeft. OV in L.A is inderdaad ellende, alleen de engers (in mijn ogen :+ ) nemen daar de bus, een auto is echt een must.

Wat betreft de Warner Tour, dat is wel echt zonde zeg. Ik vond het helemaal fantastisch maar inderdaad wat al gezegd werd, het zal ontzettend afhankelijk zijn van je gids.

Ik ben momenteel bezig om mijn tweede reis naar L.A te plannen (mij is het fantastisch bevallen :) ). Ik ga in April weer terug, kan dan bij een vriendin slapen dus dat is super fijn. We gaan ook nog een aantal dagen naar San Fran en weer een opname van Big Bang Theory bijwonen dus ik kan niet wachten *\o/*

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:42

Klopt Charles, Hollywood stelt helemaal niet zoveel voor, maar mensen hebben er altijd hele hoge verwachtingen van.

Leuk dat je een tweede trip aan het plannen bent! Het is vast zo april :P

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:47

Ja inderdaad, als je perse celebs wilt spotten zijn er betere dingen te doen in Hollywood dan langs de huizen rijden haha.

Ja hè, tijd gaat snel, 8 maanden is zo voorbij :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:43

Suuszels schreef:

Haha lol, zitten we niet in zelfde vliegtuig? XD
Wij gaan van Atlanta naar Philadelphia, en van Philadelphia naar Amsterdam.
18:40 amerikaanse tijd vertrekken we van Philadelphia, en 8:40 NL tijd kom ik aan.
Indd op vrijdagochtend.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:55

Ik ga straks de metro uitproberen, , de auto hebben we zaterdag pas, dan gaan we beetje rondrijden. Van daag en morgen zal ik toch echt met ov of lopend moeten doen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:24

Wij waren blij dat we de auto hadden gehuurd xD anders zouden we ook niet overal kunnen komen.
Was super fijne grote auto!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:21

1234 ik ga ook via philadelpia! Ik heb een paars shirtje blauw vest en een lichte broek aan (nu al spijt) .
Ben nu aan het wachten voor de handbagage doaune.

Renee ik zal voor je uitkijken!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:40

Ik ben nu op houston,,net film gekeken, moet eigenlijk iets eten maar heb nog niks gegeten... eerste vlucht veel turbulentie en oorpijn, maar was te doen. nog even wachten en filmpje kijken zo, dan vliegt de tijd lol. pffff duurt allemaal zo lang