Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Ik weet, dat mijn man en oudste dochter toen een dag zijn wezen wandelen in de "wilde" natuur van Rhodos met een (nederlandstalige) gids en lunch onderweg. Die vonden dat geweldig. Dat was een hele leuke dag.
LoveLita schreef:Electra63 schreef:Ik weet, dat mijn man en oudste dochter toen een dag zijn wezen wandelen in de "wilde" natuur van Rhodos met een (nederlandstalige) gids en lunch onderweg. Die vonden dat geweldig. Dat was een hele leuke dag.
Die excursie kregen wij idd ook aangeboden, maar wilden zowiezo nog naar Lindos, dus dat maar gedaanhoorden van anderen idd wel heel leuke reacties op de wandeling met Nikos
Ik vind Rhodos een prachtig eiland en ik denk dat je er voor verschillende doeleinden goed terecht kan (zonvakantie, culturele vakantie..)
Ik weet niet wie het vroeg, maar wij zaten in het Avra Beach Resort. Fantastisch hotel, niets te klagen!!! Voor ieder wat wils op alle vlakken.
_Sheila_ schreef:Nog 5 en half week. Kan niet wachten, heb er zoveel zin in
Electra63 schreef:_Sheila_ schreef:Nog 5 en half week. Kan niet wachten, heb er zoveel zin in
En waar ga je heen dan?
Ik baal wel, ik ga altijd in juni naar Syros, familiebezoek, maar dit jaar ga ik met 5 vriendinnen naar Bodrum. Misschien een dagtocht naar Rhodos maken, dan kan ik mijn vriendin in Electra Palace ff zien en later dit jaar naar Spanje voor een bruiloft, dus geen Ellada voor mij dit jaar, jammer.
NatasjavE schreef:Das vast verdampt voordat het op aarde aankwam.
NatasjavE schreef:Hmmm 3 dagen is indedaad niet om vrolijk van te worden.