Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wilde even laten weten dat ik in 2011 in Afrika ben geweest, Begonnen in Namibie, toen naar Botswana en om vervolgens te eindigen in Zambia (en nog een paar daagjes Zimbabwe, maar daar mag je voor een groot deel niet in vanwege de politieke situatie). Hele gave reis gehad, en prachtige landen! Voor mensen die graag wat meer info willen over waar ik ben geweest, wat ik er van vond, tips enz enz. let me know!
Killyenn
Geplaatst: 18-09-12 12:35
Ik moet helaas definitief afzeggen Ik heb besloten toch dit jaar mijn rijbewijs te gaan doen, en hoogstwaarschijnlijk kan ik in de zomer twee maanden op Ijsland werken bij een stal, waardoor ik geld overhoud en zelfs verdien om m'n rijbewijs te doen. Dus all in all een iets te mooie kans om te laten schieten!
@ Killyenn 2 maanden op ijsland is ook niet verkeerd Die kans zou ik ook niet laten schieten.
Ik heb ook nog m'n twijfels of ik het wel bij elkaar krijg.. Ik heb een aantal financiële tegenslagen.. (het zal ook eens niet.)
Annuuuhh
Geplaatst: 25-09-12 16:46
Ik ga ook definitief niet mee, Ik kan over 2 jaar studeren op Harvard University , dat is als een droom die waar komt dus daar ben ga ik verder voor sparen.
@Anne en Bibi: Jammer, maar school gaat voor. En IJsland ook.
FlyAway
Geplaatst: 27-09-12 21:30
Voor de liefhebber; wij zijn zojuist teruggekomen uit Botswana. Ik had hier op Bokt een topic daarover gemaakt en dat heb ik zojuist bijgewerkt; bekijk het hier
Ik moet ook definitief afzeggen. Ik heb besloten om mijn gespaarde geld in mijn droom te steken en dat is voor een jaar backpacken in aussie, nieuw zeeland en zuid oost azie.
Hoe ver liggen jullie inmiddels op schema met jullie spaarplan? Ik ben bang dat ik dit jaar maar tot € 2.500 kom qua sparen. Ik had verwacht dat ik dit jaar het al bijna bij elkaar zou hebben... Die nieuwe CV ketel was ingecalculeerd, maar toch...