Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MontyRulezz schreef:lesilla schreef:Welk hotel was in jullie ervaring het beste in las vegas
Als je aan de strip zit zijn ze allemaal goed. Het beste is het Wynn of het Venetian, maar die zijn ook megaduur.
EvaC schreef:Citaat:Las Vegas is helemaal niet zo duur. Maar mag je met 2kinderen (18 en 12) daar wel overal overnachten? Of mag je dan gewoon bepaalde delen van het hotel niet in?
Ja, dat mag. Ik ben er geweest met mijn ouders toen ik 15 was en mijn broertje 12. We mochten gewoon overal komen als we maar wel netjes doorliepen en niet stil gingen staan. Daar werd echt goed op gelet ook, als mijn broertje en ik vol bewondering om ons heen stonden te kijken werden we bijna altijd aangesproken dat we door moesten lopen.
mag schreef:Wat zijn zo'n beetje de prijzen van de hotels per nacht wat jullie boeken. Wij willen niet in dure hotels (is toch maar om in te slapen).
Reisbureau zei dat er onder de 200 euro per persoon per nacht in New York niks te vinden is. Ook Las Vegas was erg duur zeiden ze.....
_karin_ schreef:Ik heb vaak met Delta gevlogen als partner van KLM maar vind KLM net iets fijner. Bij Delta hadden we bijv niet onze eigen tv-schermen in de stoelen voor ons bij een 10,5 uur vlucht van Salt Lake City naar Parijs.
Liek_ schreef:_karin_ schreef:Ik heb vaak met Delta gevlogen als partner van KLM maar vind KLM net iets fijner. Bij Delta hadden we bijv niet onze eigen tv-schermen in de stoelen voor ons bij een 10,5 uur vlucht van Salt Lake City naar Parijs.
Ligt vaak ook aan het toestel waar je mee vliegt.
Lesilla, heb je al vluchtnummers enzo? Dan kan ik wel voor je kijken waar je mee vliegt.