USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nadir

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:19

Wij zaten in Las Vegas in NYNY, ik vond het helemaal geweldig!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:21

MontyRulezz schreef:
lesilla schreef:
Welk hotel was in jullie ervaring het beste in las vegas

Als je aan de strip zit zijn ze allemaal goed. Het beste is het Wynn of het Venetian, maar die zijn ook megaduur :D .

In 2005 heb ik met 3 personen in de mirage geslapen en wil waren voor 5 nachten 1000 dollar totaal kwijt. Dat is 200 per nacht voor 3 personen

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:28

Hé, dit topic kende ik nog niet!
Mijn nieuwe jaar is alvast fantastisch begonnen op een ranch in Colorado,
Verder dit jaar Orlando op de planning in Oktober. En als ik niet aangenomen wordt op de ranch waar ik gesolliciteerd heb wil ik graag een summercourse doen in de USA, iemand ervaring met een goede universiteit of leuke stad? Ik kan zelf niet kiezen :+

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:30

EvaC schreef:
Citaat:
Las Vegas is helemaal niet zo duur. Maar mag je met 2kinderen (18 en 12) daar wel overal overnachten? Of mag je dan gewoon bepaalde delen van het hotel niet in?

Ja, dat mag. Ik ben er geweest met mijn ouders toen ik 15 was en mijn broertje 12. We mochten gewoon overal komen als we maar wel netjes doorliepen en niet stil gingen staan. Daar werd echt goed op gelet ook, als mijn broertje en ik vol bewondering om ons heen stonden te kijken werden we bijna altijd aangesproken dat we door moesten lopen.

Dat hadden wij inderdaad ook, ben zelf nog geen 21. Wel een aantal keer in Las vegas geweest, prachtige hotels maar oh wee als je om je heen kijkt in de gokhallen :')

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:09

mag schreef:
Wat zijn zo'n beetje de prijzen van de hotels per nacht wat jullie boeken. Wij willen niet in dure hotels (is toch maar om in te slapen).
Reisbureau zei dat er onder de 200 euro per persoon per nacht in New York niks te vinden is. Ook Las Vegas was erg duur zeiden ze.....

Leuk advies geven die mensen. :')

New York is inderdaad duurder, maar dat er onder de 200 euro per persoon per nacht niks te vinden is echt onzin. Ik had tijdens onze laatste reis via priceline een 4 sterren hotel voor $130 per nacht met zijn tweeen, of wel ongeveer 50 euro per persoon per nacht.

Mijn goedkoopste hotel in Las Vegas koste $27 per nacht met zijn tweeen (ongeveer 10 euro per nacht per persoon) en dat was een grote suite in het Imperial Palace. Een van de oudere hotels aan de strip, maar voor zoveel geld mag je niet klagen.

Dus je ziet, het hoeft echt helemaal niet duur te zijn. Tijdens onze laatste reis door het zuid-westen waren we gemiddeld $60 per nacht kwijt ($67 incl. belastingen). De goedkoopste overnachting was in Las Vegas (haha), de duurste in de Grand Canyon.

Lesilla, de beste hotels aan de strip in Vegas zijn: Wynn, Encore, Palazzo en Venetian. Heb zelf een keer in het Palazzo gezeten en dat was echt zo luxe dat het gewoon belachelijk was ... ik had notabene een afstandsbediening voor de gordijnen :))

Hotels boek ik via heel veel verschillende websites:
* Priceline en Hotwire (hier zit wel een risico aan als je niet weet wat je doet, dus lees je eerst goed in op http://www.betterbidding.com zodat je weet hoe het werkt)
* Kayak (geeft je gelijk een overzicht van verschillende aanbieders zodat je ziet wie het goedkoopst is)
* Expedia, Orbitz, Hotels.com, Travelocity, etc (net wie het goedkoopst is)
* Tripadvisor (vind het fijne reviews, maar boeken gaat via andere aanbieders alleen omslachtiger dan bij Kayak. Wel makkelijk om B&Bs en cabins e.d. te vinden)
* VRBO.com (voor condo's, etc)
* Direct bij het hotel. Cabins kan je bijv. soms alleen direct boeken.

Voor Expedia, Orbitz etc. kan je vaak nog kortingscodes vinden of via je credit card geld terug krijgen. Soms kan je ook via Ebates geld terug krijgen. Ik boek vrijwel nooit als ik ergens de volle prijs voor moet betalen haha.

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 17:44

We hebben om 6 uur een afspraak met het reisbureau eens zien wat ze te melden hebben, maar als ik het zo hoor denk ik dat het toch slimmer is om alles zelf te regelen.......
Hoewel ze wel een retourvlucht hebben voor € 800,- (schiphol > new York NY> Las Vegas San Francisco > Schiphol) Zonder overstappen. Dat is weer goedkoop als ik de prijzen online bekijk

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 19:21

Vraag eens een offerte aan bij worldticketcenter.nl, die hebben gratis stop in New York. Ik had daar ook een offerte aangevraagd en het kostte vanaf Dusseldorf - NY - LA en dan LA Dusseldorf ook rechtstreeks 725 Euro.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 16:58

Wij hebben gisteren geboekt *\o/* *\o/* :D .
We gaan nu van 20 sept t/m 16 oktober. Dusseldorf- LA rechtstreekse vlucht :D . Nog maar 8 maanden en 1 week, het aftellen is begonnen :D .

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:07

Super Monty!! En ook nog rechtstreeks, das ook fijn! Welke maatschappij vlieg je?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:40

Air Berlin :D . Dit was ook nog de goedkoopste vlucht!! Heen 11 uur en 45 minuten vliegen en terug 10 uur en 50 minuten :) .

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 10:58

@Guinevere: Thanks voor je opsomming van sites waar je kan boeken. Heel handig.

@MontyRulezz: Lekker he een rechtstreekse vlucht. Geen gedoe met overstappen.

Vraagje.. Weet iemand een goed hotel bij de luchthaven bij San Francisco? Wij komen om 11.50 uur daar aan en willen de volgende ochtend gelijk vertrekken richting LA. 's Middags willen we wel nog naar San francisco zelf.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:45

Nee, ik weet niks bij het vliegveld jammer genoeg.

Weet iemand een goed hotel in LA, niet te duur en waar je kunt parkeren?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:47

iemand al gevlogen met delta airlines

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:55

Ik :D . Goeie ervaring mee!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:05

MontyRulezz schreef:
Ik :D . Goeie ervaring mee!

*\o/* Had ook kunnen googlen maar jullie vertrouw ik meer.
Was al een beetje bang want ik kende het niet, en als je lang moet reizen mag het een beetje kwaliteit zijn

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:17

Ik ben er ook mee naar Memphis gevlogen!
Had geen idee wat ik moest verwachten, gezien het m'n eerste vlucht overzee was en vond het prima. Tot dat ik op de terugweg een joekel van een vliegtuig van KLM had, als ik moest kiezen, wist ik het wel :P

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:21

Ik heb vaak met Delta gevlogen als partner van KLM maar vind KLM net iets fijner. Bij Delta hadden we bijv niet onze eigen tv-schermen in de stoelen voor ons bij een 10,5 uur vlucht van Salt Lake City naar Parijs.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:22

ooh balen had echt graag mijn eigen tv scherm gehad, nuja klm was op het moment van boeken duurder.

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:29

lesilla schreef:
iemand al gevlogen met delta airlines

Delta is prima hoor :) Niet zo goed als klm, maar zeker niet slecht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:32

_karin_ schreef:
Ik heb vaak met Delta gevlogen als partner van KLM maar vind KLM net iets fijner. Bij Delta hadden we bijv niet onze eigen tv-schermen in de stoelen voor ons bij een 10,5 uur vlucht van Salt Lake City naar Parijs.

Ligt vaak ook aan het toestel waar je mee vliegt.

Lesilla, heb je al vluchtnummers enzo? Dan kan ik wel voor je kijken waar je mee vliegt.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:34

Liek_ schreef:
_karin_ schreef:

Ligt vaak ook aan het toestel waar je mee vliegt.

Lesilla, heb je al vluchtnummers enzo? Dan kan ik wel voor je kijken waar je mee vliegt.

Ooh super, vanavond is even zoeken. *\o/*

Mijn eerste reis, echt een vreemd gevoel! Kijk er al zo hard naar uit en het is pas over acht maanden.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:35

Wij hadden toen ook gewoon schermpjes in de stoel voor ons.

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:40

Bij US Airways hadden we de laatste keer geen aparte schermpjes, maar goed, die beviel ook op meerdere punten niet.
Ben benieuwd naar Continental. :j

Zefana, wij gaan naar het Regency in SF, ook alleen even overnachten na de vlucht. Maar ik ben vergeten te kijken of je er ook kunt parkeren :=

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:47

Ik heb trouwens goede ervaringen met de Excalibur in Las Vegas. :) (De kasteeltjes ;) )

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:49

Delta Airlines heb ik prima ervaring mee, vloog ermee van San francisco - Atlanta - Baltimore, goede service in het vliegtuig zelf, en ik had wel een schermpje in de stoel voor me zitten.

Over een hotel in Los Angeles, ik zat in het Best Western, Carriage Inn (http://bestwesterncalifornia.com/hotels ... erman-oaks) deze zit niet in hartje LA zelf, dus als je zelf geen huur auto hebt zou ik het niet doen, mocht je die wel hebben zou ik dit hotel aanraden.
Zit een Denny's op het terrein waar je kan ontbijten/lunchen/dineren. Verder gewoon prima hotelkamer. En er waren parkeerplaatsen.

Ik heb goede ervaringen met het Flamingo hotel in Las Vegas, best goedkoop en kamer was vrij groot en schoon.