Nog een paar van Darius en Mouza, dat is pas een verliefd stel soms
Summerly, ik doe mijn best hahahaha, maar ik ben altijd al een brokkepiloot geweest Iig zolang ik niet kan rijden is het vooral veel foto's maken. Ik zal ook foto's maken van andere hengsten hier op het eiland
Heranda
Geplaatst: 29-11-11 19:26
Hier een meelezer vind het leuk om zulke reistopics te volgen!
Maar wil even komen zeggen dat ik de één na laatste van de serie van Darius en Mouza echt geweldig vind prachtige foto!
Beterschap trouwens met je gezicht en been goed begin van je vakantie daar!!!
Maar die zwarte is wel de andere paarden ook trouwens vind die zwarte oorpuntjes van de valk op de vorige pagina zo cute
mooie foto's ook. verdere vakantie wel OP t paard blijven zitten he, geen ruzie maken met de zwaartekracht
Ekeif96
Geplaatst: 29-11-11 20:14
kjoetie schreef:
verdere vakantie wel OP t paard blijven zitten he, geen ruzie maken met de zwaartekracht
Vorige hoofdstuk van natuurkunde ging er ook over Alleen als je springt (of om een andere reden omhoog gaat) blijf je een hele korte tijd op het hoogste punt stil staan. Dat betekend dus niet dat je in de lucht blijft zweven
Ik kom hier ook meelezen! Renee, dit is volgens mij echt de vakantie van je leven! Geniet ervan en veel beterschap met je been!
vikki
Geplaatst: 29-11-11 21:58
Jeetje Renee, balen van de val (en vooral van de pijnlijke gevolgen), maar je zal ondanks dat vast en zeker een geweldige vakantie beleven! Ik ben nu al benieuwd naar de volgende update...
de vakantie is en blijft fantastisch! Zal ook nog andere hengsten op de foto zetten van kennisen van Martine, ben heel benieuwd haha Vind dit zoveel leuker dan een georganiseerde reis ergens naar toe, zo zie je veel meer van het eiland
Jaaaa morgen gaan we bij goede vrienden van ons langs, onze buurman die paarden fokt.. Race Arabieren maar hij heeft ook een paar enorm stoere Berbers staan.