Bijv. op Myconos boot huren en dan via Tinos naar Syros en eventueel nog een ander eiland.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Ja op de Cycladen kan je nogal eens last hebben van de meltemi.
Daarom moeten de kinderen ook eerst groter zijn voordat we daaraan beginnen....
Op de Dodecanese heb ik al eens in een meltemi gezeten...nou....das niet grappig...in het kanaal van Kos...windkracht 9 voor de boeg (letterlijk) nou.....ik zag groen kan ik je zeggen....
Phylos schreef:Zo heel wat Griekenlandgangers en kenners merk ik in dit topic. Dan ben ik hier waarschijnlijk aan het goede adres voor mijn vragen.
Wij willen met ons gezin ook graag een keer naar Griekenland, maar hebben nogal verschillende leeftijden en dus verschillende wensen.
Ik heb een broertje van 11 een zusje van 16 en ik ben 20 en dan mijn ouders nog. Voor ieder moet er dus wat wils zijn. Voor mijn broertje in ieder geval een (mooi) zwembad mijn zusje wil graag een zon/zee/strand vakantie. Mijn moeder en ik houden ook erg van het strand, maar ook van natuur en het bezoeken van leuke dorpjes etc, net als mijn vader. Mijn vader en ik houden ook nog van zeilen en snorkelen lijkt me super gaaf om eens te doen.
Wie heeft een goede tip qua eiland en/of hotel/appartement. Als jullie nog meer moeten weten hoor ik het wel