Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

JimBeer schreef:Haha @ x_Mliss dat voelt dan altijd lekker he

Foto?!
 Foto?! maar ik heb er zelf nooit één gebruikt.
 maar ik heb er zelf nooit één gebruikt. Moet nog wax hebben en wie weet wat ze nog voor leuks hebben
 Moet nog wax hebben en wie weet wat ze nog voor leuks hebben  

Jas van Oneill en broek van Brunotti. Heb echt heeeeel veel jassen aangehad, maar dit was uiteindelijk de warmste (k ben een enorme koukleum) en leukste set dus die genomen. Ook echt met totaal iets anders thuis gekomen dan dat k in mn hoofd had
 Jas van Oneill en broek van Brunotti. Heb echt heeeeel veel jassen aangehad, maar dit was uiteindelijk de warmste (k ben een enorme koukleum) en leukste set dus die genomen. Ook echt met totaal iets anders thuis gekomen dan dat k in mn hoofd had 

JimBeer schreef:Mootje schreef:Maar ik denk dat sommigen zoveel alcohol en vet consumeren dat dit niet is af te sporten met skiën
Melissa, Wat een superleuke moonboots!
Haha oh man praat me er niet van, na dit winterseizoen als skileraar heb ik er inmiddels al 9 kilo afgetraind aan patat, alcohol en gummi-beren
 (en ik heb er al 7 gehad, ik ben dus ook flink aangekomen daar
 (en ik heb er al 7 gehad, ik ben dus ook flink aangekomen daar  )
 )

Inderdaad bijna standaard elke dag minsten één wijntje (maar vaak natuurlijk veel meer
 Inderdaad bijna standaard elke dag minsten één wijntje (maar vaak natuurlijk veel meer  ) en dan het liefst lekker van die überzoete witte wijn
 ) en dan het liefst lekker van die überzoete witte wijn  . De Barmannen zagen ons alweer staan met twee vingertjes omhoog en we werden begrepen haha!
 . De Barmannen zagen ons alweer staan met twee vingertjes omhoog en we werden begrepen haha!  Maar naast heupen en een bolle kop waren het vooral ook bil en beenspieren die er toch lang over deden om weg te gaan
  Maar naast heupen en een bolle kop waren het vooral ook bil en beenspieren die er toch lang over deden om weg te gaan  .
 .   Heb je ook een seizoen in de sneeuw gezeten?
 Heb je ook een seizoen in de sneeuw gezeten?                                                         
 Idd minstens elke dag 1, maar vaak meer (of veel meer)
 Idd minstens elke dag 1, maar vaak meer (of veel meer)

Serendipity1 schreef:Haha ja, Wein gespritztIdd minstens elke dag 1, maar vaak meer (of veel meer)
Heb een seizoen in Serfaus gezeten ja! God wat een mooie tijd was dat!
Hoe was het bij jou? Je zat in Flachau neem ik even aan nav je onderschrift?