Ik vlieg wel heen vanaf Amsterdam, maar terug op Rotteram. Twee enkeltjes geboekt, dat kwam me qua reistijden beter uit.
Ik ga voor dat geld niet met mn auto in mn eentje door Frankrijk rijden, en dan ook nog eens de haarspeldbochtjes en alles

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marrie1996 schreef:@ elcke: Ik? Ik heb nog niet veel bijgelezen van de rest allemaal dus ik weet niet of je mij bedoelt?
Als je mij wel bedoelde ; we waren gewoon met de auto. Het ski-gebied zelf is wat ouderwets (Geen gondels, bijna alleen maar pannenkoek liftjes ed.) maar zeker leuk om te doen. Het is niet heel groot waardoor we na ong. 3 dagen het hele gebied hadden gezien.
Ik vond het niet een echte aanrader eerlijk gezegd. Niet vopr herhaling vatbaar.
verootjoo schreef:saint jean d'arves heeft 310 km pistes... Je kunt heel erg ver weg skiën, klein gebied ben ik echt niet met je eens. Voor Frankrijk misschien, maar in oostenrijk kom je weinig gebieden groter dan 200 km tegen
capopjekop schreef:Wij gaan weer net als de voorgaande jaren naar St Johann in Tirol. Het skigebied heb ik eigenlijk wel gezien ondertussen, maar het is er zo gezellig dat we toch ieder jaar weer terug komen.
Muurp schreef:capopjekop schreef:Wij gaan weer net als de voorgaande jaren naar St Johann in Tirol. Het skigebied heb ik eigenlijk wel gezien ondertussen, maar het is er zo gezellig dat we toch ieder jaar weer terug komen.
Waar zitten jullie in St. Johann?
Oooh het is heeeerlijk hier! Wel erg druk, maar de zon schijnt en de pistes zijn geweldig!
Vanochtend om 7.00u met de goederenlift naar boven gegaan (handig, personeel zijn in Oostenrijk!) en daar genoten van de prachtige pistes