Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Het was een mooie reis. Heel indrukwekkend, erover lezen in je boek is toch anders dan daadwerkelijk naast een piramide staan of erin zijn. Ik had nog wel veel meer willen zien. Vooral in Cairo, want daar hadden we eigenlijk maar 1 dag, terwijl daar veel meer te zien moet zijn. Reisgezelschap was leuk, we waren met z'n zessen op de Nijlcruise en met z'n vieren in Giza en Cairo. Dat maakt het echt heel anders dan met z'n 40-en. Ik vond Giza het leukst, denk ik. Abu Simbel was ook mooi, maar niet echt die 6 uur rijden en 80 euro waard, om daar een uurtje te zijn. Aswan vond ik een leuke stadWeek strand daarna vond ik minder. Eerste paar dagen wel leuk, maar daarna begon het wel een beetje te vervelen, dat nietsdoen. Niet zoveel geshopt, ik heb meer cadeautjes gekregen dan dat ik werkelijk dingen gekocht heb, denk ik
We zijn niet ziek geworden en ook niet heel bruin, want de hitte was best heftig. Ik was blij met de schaduw, terwijl ik in Turkije altijd in de zon lig. Je vriendin had zeker gelijk dat die twee niet te vergelijken zijn. Ik heb nog geen foto's bekeken, ben net een uurtje wakker
Zal zo eens mijn camera erbij pakken.
Ntlie_ schreef:Drie kwartier
Ik heb 2x zo'n tocht op een dromedaris gedaan en gelukkig was dat maar een half uurVreselijk zitten die beesten..
Narya schreef:Waarom wilde je de tweede keer dan nog een keertje? Ik kies de volgende keer voor de ezel hoor
casperrr schreef:bwhahahaha ja en de eerste keer kon ik die van jouw nog meeslepen ook omdat ie niet wilde lopen
ow hahaha en die aanvaring met dat kleine ventje
ventje: 'zoooo die heeft een groot klappertjespistool!'
*reed een wagentje met van die bedoeiene knakkers mee en die had me ff een geweertje in z'n handen*
ik: 'klappertjespistool?WHAAAAAHHH dat is een ECHT geweer!!'
ventje: *shock* mhaaaaaaaaaaammm zij zegt dat het een ECHT GEWEER IS!
Ntlie_ schreef:AhahahahahaDie van mij was echt raaaaaaaaaaar
En die van jou was net zo'n geplukte kip
Ohja en die politie enzo die meereden.. Dat hadden we vorige keer helemaal niet