Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Replay schreef:Hey Amber, ben je nog geweest? Heb de springles gegeven en zag wel 'vreemde' mensen op de bune zitten. Van wie heb je toen altijd les gehad?
_Daniella schreef:ik heb wel ervaring met aruba
heb daar 6 maanden gezeten
maar ik zou eerder voor aruba kiezen, het is wel kleiner maar ik hoorde van veel gasten in het hotel waar ik werkte dat aruba mooier is
mooiere stranden (cura heeft meer stenen e.d. in het water liggen, aruba totaal niet)
en vriendelijker eilanden, de mensen e.d. en er is veel minder criminaliteit wat je op curacao wel veel hebt
_Vanes_ schreef:Hoi MagicLine/ GertJan,
Wat een leuk filmpje, voor mij is dat vrij uniek om zo'n oudere beelden te zien. Ook je website is erg leuk om te zien, die filmpjes ga ik me nog eens rustig bekijken allemaal. EN dan ook nog een Rockys als paarden, 1 van mijn lievelingsrassen , haha, geweldig!!!
Geen zin om terug te gaan naar Curacao??
sharoontje schreef:_Daniella schreef:ik heb wel ervaring met aruba
heb daar 6 maanden gezeten
maar ik zou eerder voor aruba kiezen, het is wel kleiner maar ik hoorde van veel gasten in het hotel waar ik werkte dat aruba mooier is
mooiere stranden (cura heeft meer stenen e.d. in het water liggen, aruba totaal niet)
en vriendelijker eilanden, de mensen e.d. en er is veel minder criminaliteit wat je op curacao wel veel hebt
Vrienden van ons, die wonen in Aruba (de ouders nu dan, omdat hun hier in nl tijdelijk wonen), maar als ik zo de verhalen van hem hoor over criminaliteit etc. Dan is dat wel een stukje erger als wat jij zegt. Ik ben er zelf niet geweest, dus ik kan mijn eigen mening er niet over vertellen, maar als ik hun moet geloven is dat wel ernstig. Natuurlijk ook mooie dingen, zoals de zee, winkeltjes etc.
Citaat:Hmm, als zij er gewoond hebben zullen ze het natuurlijk wel beter weten, maar ik heb net als Daniella ook 6 maanden op Aruba gezeten, maar niks van criminaliteit enzo hoor. Je kon je auto zonder op slot te doen enzo gewoon laten staan etc. Echt super!