Sterrebell schreef:Monique1963 schreef:Ik weet niet wat je precies bedoelt Sterrebell over de paarden? Als je de modder bedoelt? Mijn paarden zien er altijd zo uit. Ik poets zelden. En in dit seizoen heeft poetsen al helemaal geen zin. Ik spuit de benen af als het te gek wordt, maar ook dat heeft geen enkele zin, want ze moeten door een modderpoel om van weiland te wisselen of bij het stallenblok te komen en bij de hooiklok is het ook nog een bende. Ik heb de staarten vandaag erg kort afgeknipt en toevallig komt er morgen wel een vriendin die komt helpen om Callas' staart uit de knoop te halen en te wassen. Maar meer doe ik er niet aan.
Quarbonne accepteert Diego als hoger in rang, je kunt op het filmpje van vandaag ook zien hoe hij weer kauwt naar Diego, maar Quarbonne wil wel graag een merrie houden, dus soms heeft hij Callas als merrie, dan weer Poupette.
Ja ik bedoel oa de modder. Ze hebben ook een tijd in de regen gestaan toch en het water loopt niet weg door bevroren grond.
Mijn paarden worden ook nagenoeg niet gepoetst maar zo erg zien ze er nooit uit(wat geen verwijt is hoor!).
En ze maken een beetje een vermoeide jndruk voor zover je dat van een filmpje kan zien, maar dat is ook logisch. Hrt is allemaal niet niks!
Ja viespeuken zijn het. Ik zie dat vermoeide niet? Ik zie wel dat ze nog steeds allemaal erg alert zijn, wat logisch is. Maar ze staan regelmatig allemaal bij elkaar dus dat is wel fijn.
. Ze hebben ook een tijd in de regen gestaan toch en het water loopt niet weg door bevroren grond.