Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb alles eindelijk verzameld en intergate heeft me geholpen. Maar wel spannend allemaal. Moet toch maar in 1x goed zijn. 29dec vlieg ik
poes schreef:Ik vind het ook wel juist leuk als het immens verlaten is. Dat was in het zuiden van Namibië meer en dat vond ik veel leuker dan steeds andere toeristen tegenkomen.
maar dit uitje klinkt ook wel echt geweldig. Kan je hopelijk later nog terug naar SA
en idd zeg, de tijd gaat snel! Klinkt niet lang geleden dat je zei dat je me wilde koppelen aan een zuid Afrikaan en ik dat absoluut niet wilde
oeps.
en verder zei die dat het er wel netjes uit zag.
Achja. Volgende keer beter!
Iemand die een aantal dingen even voor me kan toelichten? Hoe bewijs je bv dat je cash geld hebt en is een bank statement van je ouders als garantie ook voldoende?

)
poes schreef:Wauw zo cool! Zelf je reis geregeld? Wij gaan wrs toch weer via fox :’)
Sja 24 dagen met huurauto en wat nationale parken en zo’n afstand wordt wel duur natuurlijk. Dju toch. Hij wil absoluut niet boven de 3000 pp en ik vrees dat dat niet gaat lukken. poes schreef:Pfff mijn man blijft twijfelen over het budgetSja 24 dagen met huurauto en wat nationale parken en zo’n afstand wordt wel duur natuurlijk. Dju toch. Hij wil absoluut niet boven de 3000 pp en ik vrees dat dat niet gaat lukken.
Niemand had me even vorige week verteld dat ze een overzicht van je lopende rekening ipv spaar moet hebben.... En het klote is, ik kan die niet aankomen. Ik kan NIET aan het overzicht komen die ze willen. Ook moet er persee een stempel op van de bank maar die geven ze niet meer. Ik kan een overzicht uitprinten met af en bijschrijvingen van de laatste 3 maanden, maar daar staat geen totaalbedrag op met datum wat ze willen. Pfffff ik word hier zo moe en verdrietig van. Volgende afspraak is 21e en dan heb ik nog maar een maandje.. en het duurt een maand voor je het terug hebt
poes schreef:Dank je voor de info! Wat was je route?
Vliegtickets staan al maanden aan 500 trouwens, vanuit België altijd goedkoper.