Je huis wordt ook steeds gezelliger, lekker licht ook in de woonkamer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
longen zijn wel schoon. Het gepruttel zit nu hogerop. Bronchitis. Rechts ingetrokken trommelvlies, links deels door overvolle bijholtes die deels worden dichtgedrukt door de opgezette lymfeklieren. Dat schijnt voor deze covid variant niet uitzonderlijk te zijn.
maar beter dan rietjes in de neus (twee keer gehad liever niet nog een derde keer) heel kalm aan doen. De bank routine vond mijn huisarts heel verstandig ik ben het langzaam wel zat hoor vooral niet veel doen. Wat bioscoop. Keer scootmobiel of motor ritje en bankhangen slapen tv kijken spelletjes
en duimen dat een kno arts niet nodig is. Anders gaat de vakantie minder tof worden.
zo ongeveer de standaard riedel. En de standaard lijst met medicatie voorgeschreven. Blij met de wao weer. Een baas zou echt niet blij zijn geweest met een toch lange uitval.
wat gesneuveld met de verhuizing. Ze komen bij de houtsnippers aan de rand te staan als een soort lichtbegeleiding. 
Nu nog een kleine twee weken en dan ben ik weer voort. Het weekend ervoor gaan we wel met mijn papa een weekend op pad in nl en duitsland. Beeld ophalen en daar een fijne camperplek in de buurt opzoeken. Binnendoor heen en binnendoor weer terug
) en dat heeft geestelijk zijn weerslag. Vanmidag echo van hals/nek/oor om te zien of er iets te zien is. Stokdoof rechts, kloppende druk/pijn en weinig slaap. Mogelijk covid oorsprong en te opgezette klieren. Vanmiddag gaan ze mijn nek martelen dus.
lees gezellige langskomende bekenden en route.
) daarnaast probeer ik ook een relatie in stand te houden. Die ik toch graag ook regelmatig zie. Een combinatie van dingen, alleen de gezondheid van mijn papa en de wetenschap dat hij toch echt een keer al zijn levens heeft opgebruikt geeft gewoon stress. Die ik toch wel heb ongeacht waar ik ben of dat hij er bij is of niet. Dat had ik ook over mijn oude dametje tot ze overleed. Helaas zit dat in mijn aard om daar over te piekeren.
en op zich ook aardig menselijk denk ik wel.
Komende keer erheen is ook vakantie over van hem. Dan wil ik even goed gaan overleggen hoever hij is en desnoods de buizen meenemen naar nederland. En afhankelijk daarvan kijk ik wat er nog moet.
veel diverse soorten asters die tot december kunnen doorbloeien. Wilde venkel, meerdere soorten salie en meer moois waarvan ik nu de naam even kwijt ben

bij thuiskomst zat er een kolibrievlinder in de kamperfoelie bij gv
zo niet verwacht en zo gaaf.

mijn papa gaat goed maar een dichtbij staande gaat een woelige periode tegemoed zeer waarschijnlijk waarbij wij moeten bijspringen ivm geen vervoer. Planningen gaan voorlopig niet echt lukken vrees ik.
gewoon een rot traject dat je niemand gunt en ook niemand alleen zou moeten doorstaan.
hier komen we ook wel weer doorheen