Ja, voor je het weet is het al zover en als je dan alles nog moet regelen Van de week ook maar eens beginnen met een aantal wassen draaien en het huis schoon maken Vandaag nog precies 2 weken!
Zo ik heb even een wijziging gedaan in mijn boeking van het hotel. 4 dagen in Londen en 4 dagen buiten Londen bij vrienden van mijn mede reisgenote. Erg leuk,de mensen verheugen zich er enorm op dat wij langskomen.
Over drie weken staan wij waarschijnlijk op onze koffers te wachten!
bianca1980
Geplaatst: 11-07-12 15:15
Die kaarten heb ik ... [/quote] kaarten voor de dressuur van zondag, niet crosskaarten.[/quote]
oohh....ik mag dus zondag niet de cross verkennen als je wel kaarten voor de cross hebt ?? dat zou wel jammer zijn, tijdens de cross kom je er nooit meer zo dichtbij als de dag ervoor. Ik had het zo begrepen dat je het terrein mocht verkennen mits je kaarten had daarvoor...
He, wat leuk, een OS topic!! Ik ga samen met mijn dochter, we hebben kaarten voor de dressuur op de 7e en de 9e!! De eerste set kaarten is binnen, de andere kan ik ophalen bij het depot van FedEx
Vind ook dat ze het verdiend. Ze staat er verdorie toch maar weer om ons uit de brand te helpen. Maar ik geloof dat er een paar hockeyspelers zijn die het een collega liever gunnen omdat Anky de eer al een keer gehad heeft
Ja ik heb een eigen tent mee, en een oranje party tent voor erover heen. Zo kan ik toch droog ontbijten als het regent
Javayo
Geplaatst: 12-07-12 10:37
Leuk stuk van Anky zou het haar ook van harte gunnen dat ze de vlag mag dragen. al snap ik de hockeyers ook wel dat zij graag iemand zien die de vlag nog nooit gedragen heeft. kan toch maar eens per 4 jaar voor de zomerspelen.
Janine1990
Geplaatst: 12-07-12 10:39
Ooooh leeeuk!!! Dan weten wij je te vinden
Op het filmpje van vorig jaar stond trouwens ook een grote lounge, zou die er ook zijn??