USA 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:45

vuurneon schreef:
Tja, daar kan ik wel aardig tegen. Moet het geen uren duren natuurlijk en ik sta van te voren al stijf van de antimisselijkheids pillen haha :D
Heb al ervaring met luchtzakken, dat vond ik toch wel iets minder om ineens tientallen meters naar beneden te vallen.

Maak daar maar honderden van O:) Heb het ooit eens aan mijn oom gevraagd, hij werkt bij de KLM.

Het is heel af en toe wel eens leuk als het niet te heftig is, maar uren lang.. nee dat hoeft van mij ook niet :P

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:47

_karin_

Re: USA 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:24

Ik maak me nooit zo druk over turbulentie e.d. ben nooit reisziek, maar als ik dit zo hoor := :+

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 10:26

Je kan je er vresenlijk druk over maken.. maar je kan er helaas niks aan doen :).. dus ik maak me er nooit druk over hahah

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:23

Zolang ik maar een plastic zak bij de hand heb, voel ik mij veilig haha :D
Want die papieren zakjes zijn niet echt handig...

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 11:27

_O- _O-

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:07

Mag ik een beroep doen op jullie ervaren Amerika avonturiesters? :o

Vriendlief komt uit Colorado en werkt nu hier in NL, dus van de zomer gaan we naar de VS.
We gaan dus sowieso naar Colorado, en misschien Ohio, want daar wonen zijn ouders.

Maar... Hij wil graag dat ik daar de dingen kan doen en zien die ik wil, omdat ik pas een keer naar Amerika ben geweest (NYC) dus het reisplan hangt een beetje van mij af.
Alleen ik heb geen idee wat ik zou willen zien! Ja, alles, maar dat gaat een beetje lastig :Y) Ik wil het wel een beetje in het midwesten houden, maar voor mijn gevoel is daar niet zoveel te beleven in de zomer. Vanzelfsprekend zit ik hier natuurlijk ontzettend fout, maar ik kan gewoon niets bedenken! :') dus heeft iemand tips voor dingen die echt de moeite waard zijn in colorado/utah/die hoek?

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 16:17

In Utah is ALLES de moeite waard. :D Nee even serieus, er zijn meerdere National Parks waar je je hart op kunt halen. Wat wil je graag zien/doen?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-11 17:53

Eens met Karin, er is daar echt genoeg leuks te vinden! :D
Leuk dat je vriend je daar vanalles kan laten zien. Weet je al wat je verder in Colorado gaat doen?

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:56

Afgelopen september zijn wij ook weer in het midwesten geweest.
Geen seconde verveeld hoor ;) Echt prachtig daar!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 20:18

Zion National Park! Prachtig!!

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 10:35

Ik vond zelf Bryce Canyon ook echt wat hebben, maar je bent er toch gauw heel wat tijd aan kwijt voor je met je auto bij een leuk uitzichtpunt bent, daar moet je wel rekening mee houden. Wij moesten na de tijd nog een hotel regelen en dat was nogal euh lastig. :+

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 02:06

Tja, ik moet bekennen dat ik GEEN idee heb :o

Vriendlief wil naar Zion Park en Bryce Canyon, ik wil graag naar White Mesa Arch en Antelope Canyon voor het Utah-gedeelte, dus dat wordt veel autorijden... :Y)

In Ohio heb ik alleen zijn ouders, de Cheesecake Factory (heul belangrijk!) en Cedar Point.
En in Colorado alleen zijn huis :') Ik voel me echt een Midwest-noob...

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:33

Ohhhh de cheesecake factory!!! Mjammie ben ik helemaal fan van :D .

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:58

Moab met Canyonlands en Arches is geweldig!!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:57

Wij hebben al een lijst wat we willen zien van hier tot in tokio :D nu nog grondig snoeien anders zitten we er een jaar. En dan plaats ik ons lijstje hier *\o/*

Alleen de prijs van warner bros studio tour is me zo onduidelijk :=

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 09:59

Wat is er onduidelijk aan? Prijs is $49 per persoon voor de standaard tour.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:04

Katja schreef:
Wat is er onduidelijk aan? Prijs is $49 per persoon voor de standaard tour.

Omdat als ik op de vip website klik en dan op group tour dat er staat voor scholen enz en een minimum van 24 personen

En als ik standaard tour schrijf kom ik er ook op uit, maar neem dus aan dat het voor gewone mensen is

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:08

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:08

Warner Bros tour is inderdaad gewoon $49 per persoon. Dat doet me eraan denken dat ik die tickets ook maar eens moet reserveren, we gaan over 3 weken al.

Morgen trouwens ook weer "even" naar Amerika. We hebben een auto gehuurd en rijden even de grens over om naar Walmart te gaan en wat spullen naar huis op te sturen. Heb er zin in om na 4 maanden weer eens auto te rijden :D Gelukkig is het maar een rit van 1,5u enkele reis (excl. grens, die hopelijk niet te druk is).

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 10:12

Heel hard bedankt!! Ik heb er echt gisteren een uur en half achter gezocht := En mijn vriend kwam er mee af dat het 280 dollar was ofzo. En hij is icter dus zou het wel moeten vinden :')

Yasmine wat leuk!!! Wat een avontuur maak jij toch mee

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 10:25

Dat zijn leuke plannen Lady_M!
Ik vond Cedar Point echt fantastisch!!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 11:50

Wij vliegen over een half jaar naar Florida, joehoe! We hebben alleen nog geen planning gemaakt wat we willen gaan doen. We hebben in ieder geval een volle week (van vrijdag tot vrijdag) de beschikking over een 8 persoons villa in Sheraton Vistana. We willen graag naar zee (natuurlijk!), Disney World, Wet 'n Wild, Kennedy Space Center en Walmart (:D) We vliegen op Miami, daar brengen we eerst een dag of 2-3 door en daarna rijden we naar Orlando. Wie heeft nog suggesties of must-see's? Ik zou ook wel graag naar de Keys willen, maar zijn daar leuk hotels? Het is trouwens onze huwelijksreis dus we willen niet in een low-budget accommodatie, maar een 5-sterren hotel is ook weer niet nodig :D
Misschien trouwens ook wel praktisch om te vermelden dat we 2,5 week gaan :)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:36

Lady_M schreef:
Tja, ik moet bekennen dat ik GEEN idee heb :o

Vriendlief wil naar Zion Park en Bryce Canyon, ik wil graag naar White Mesa Arch en Antelope Canyon voor het Utah-gedeelte, dus dat wordt veel autorijden... :Y)

In Ohio heb ik alleen zijn ouders, de Cheesecake Factory (heul belangrijk!) en Cedar Point.
En in Colorado alleen zijn huis :') Ik voel me echt een Midwest-noob...

De horseshoe bend is ook absoluut de moeite waard! Ligt vlakbij Antelope canyon.
Dat was zo ontzettend mooi.. Antelope canyon was de hele week al volgeboekt toen wij gingen.. Dus op tijd reserveren!
<3
Ik wil weer terug :oo

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:31

@ Auk, de Keys liggen ten zuiden van Miami, dus als je maar 2-3 dagen Miami hebt gaat dat denk ik niet lukken omdat je niet binnen een dag op en neer kan (of ja, dat kan wel, maar dat is niet aan te raden). Sowieso is Key West en van de duurste overnachtingsplaatsen in Florida. Als je bereid bent je tijd in Miami op te offeren om naar de Keys te gaan kan ik de Duval Inn aanraden; heel simpel hotel met gratis happy hour en in een top locatie.

@Lady_M, leuke plannen! Je hoort het al; Utah heeft gewoon ontzettend veel te beleven. Voor mij is het mooiste deel van Utah het stukje tussen Bryce en Torrey (onderweg naar Moab zeg maar). Op mijn blog staan veel foto's van Utah. Ongeveer de eerste 8 dagen zijn allemaal Utah, maar de rest is ook vrij dichtbij dus misschien ook een mogelijkheid.

Ohio is heel anders als Utah en wordt door weinig toeristen bezocht, maar zeker de moeite waard. Op mijn andere blog staan allemaal foto's van Ohio, maar omdat er verder waarschijnlijk geen bokkers geweest zijn zal ik daar hier ook even over uitwijden. Mijn top drie:

- Hocking Hills, prachtig natuurgebied waar je echt makkelijk een hele dag aan kwijt bent.
- Amish country
- South Bass Island, klein eilandje in Lake Erie waar bijna geen auto's rijden en je heerlijk kan kayaken.

Leuk voor de paardenliefhebber:
- De koetsjes in Amish country. Je kan er ook zelf een ritje in krijgen.
- Tecumseh show in Chilicothe. Openluchtdrama met echte paarden die langs het publiek galoperen en zelfs in het water gaan.