Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinka schreef:Wat een verschrikkelijke modder zooi zeg. Zelfs nog erger dan hier. Hier waa het vandaag ook droog en zonnig gelukkig, alleen in de ochtend nog wat regen gehad.
Kan je niet achter in het veld ook wat hooi neerleggen? Dan kunnen ze ook meer uit elkaar staan als ze willen. Wij maken altijd 3 hopen hooi, gewoon los in de wei, in de blub en nattigheid. Kost je wel wat hooi, maar dat is niet anders.
Tilmar schreef:Wat fijn dat het zo goed gaat! En wat heb je dit mooi aangepakt! Ben heel erg benieuwd hoe het met Prisca en Poupette erbij gaat.
Het filmpje met Q en Callas heb ik 2x gekeken, zo mooi die onderlinge signalen.
lukka63 schreef:Ze staan nu dus allemaal samen wat een opluchting zal dat zijn!
Nu vooral gaan genieten.
Sintara schreef:Toppieik zou Diego wel ook zelf even zonder andere paarden de schuilstal en dergelijke daar onderzoeken, zodat hij kan zien wat de routes zijn etc.
Eventueel even aan een touwtje ofzo
TinkerTreas schreef:Wat fijn dat het zo goed ging. Er zal de komende tijd vast nog wel wat lelijk gedaan worden over en weer. Maar het is echt super dat het nu zo soepel ging
), indien nodig, maar voor de kleintjes is het toch wel zaak dat ze aanvaard worden door de GVR !

manja39 schreef:Wat fijn dat ze nu bij elkaar staan.
Al met al toch redelijk soepel verlopen.
boyca schreef:Jeetje wat een opluchting dat t zo is gegaan.
Geniet van je prachtige kudde en mijn god wat is Diego een bonk
senna21 schreef:Fijn dat het goed is gegaan.
Ik snap wel dat je de stal wat ruimer wilt, Monique. In zo'n kleine ruimte met zoveel paarden is het belangrijk dat ze elkaar zonodig kunnen ontwijken.
Marilu schreef:Oef, zeg ! Gelukkig is het vlot verlopen !
De grote paarden kunnen zich wel goed verdedigen (of vlug genoeg gaan lopen), indien nodig, maar voor de kleintjes is het toch wel zaak dat ze aanvaard worden door de GVR !
Ik denk dat je met een gevoel van opluchting door het leven loopt nu, Monique![]()
En hopelijk krijg je Erwin nog wel mee met jouw gedachtengang en gaat hij akkoord met uitbreiding van het schuilhok/hooistal ! Als hij het niet voor jou doet, dan moet hij het maar doen voor zijn Diego![]()

tamary schreef:Wat op een groot oppervlak goed gaat, is geen garantie voor beperkte ruimte als een stal. Inderdaad even goed opletten dus en aanpassen waar nodig.
MIjn 1e pony destijds was super in de kudde & kuddechef op de wei, maar winters op de paddock moest hij apart, anders was het jagen.
CoRiNa1983 schreef:Wat super fijn dat alles zo goed verloopt nu alles bij elkaar staat.
Mooi plaatje ook met z'n alle op de berg.
Nu lekker genieten van je mooie kudde en het zal nog wel een paar weekjes duren voordat de nieuwe rangorde bepaald is maar dit is al een super mooi begin.
Had het niet verwacht zo met Prisca maar wel gehoopt want vaak is een goed begin van samen voegen erg belangrijk voor de rest van het samenvoegen.
uxgranta schreef:Fijn dat het zo goed gegaan is.
Prairy schreef:Wat fijn dat het zo relaxt gegaan is
Prairy schreef:Nee geen update gemist. Het is nu gewoon te koud om te gaan en we hebben even rust nodig hebben we gemerkt. Elke maand die kant op, plus alle oogst verwerken, werken en eigen bedrijf heeft er nogal ingehakt afgelopen jaar. Dus even pas op de plaats, en een groot project in NL proberen af te ronden voor we weer vaker naar Frankrijk gaan. Ik denk dat we in maart weer gaan.
Begin februari loopt de bezwaar maak termijn af en die wil ik ook een beetje afwachten ofzo.