Arme plantjes maar gelukkig zou het er niet bloedje heet en kurkdroog zijn als ik het weer zo bekeken heb Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik heb er inmiddels ook gezellig een longontsteking bij. Hoewel dat niet heel erg onverwacht is wel knap ....
alleen of met mijn papa ga ik gewoon niet redden zo. Kansloos en moet ik ook niet willen.
gv heeft inmiddels een dag vrij gevraagd. En of hij gaat alleen met een volle bus heen en weer. Verzorgt de planten en neemt wat vrij en rijdt weer met een lege bus terug een paar dagen later. Mini vakantie in zijn eentje. Of ik ga mee en ook weer terug. Of ik blijf dan daar en hij gaat met de motor en een tussenstop weer naar nederland.
dit keer was ik er bijna 3 weken dat is ook het maximale dat ik (zeker in mijn eentje) prettig vind. En ik wil toch ook graag mijn vader bezoeken (al gaat dat dit keer gruwelijk mis met ziek zijn
) en ik heb regelmatig ook controle afspraken staan in nederland. En ik probeer een relatie fatsoenlijk in stand te houden.

Wel is er een plan
.

we hebben nog respijt tot half augustus) en nu doen we even net alsof er niks aan de hand is.

) lees Q music foute uur met franse meezingers
en allerhande feestende heupwiegende mensen, inclusief een blinde meneer, een als patiente
die los ging in haar rolstoel en een 100 jarig dametje krom gebogen met twee stokken en steunkousen die al wiebelend met haar heupen zwaaide
het was wel erg gezellig. En laat

tegen een schattig beeldje aangelopen dat de eerst volgende keer meegaat.