Gezeik vind ik het, maar omrijden via Frankrijk en Zwitserland is volop duur qua tol dus dan maar snachts rijden
gelukkig is aankomstdag geen ski-dag. Beetje rondlopen en uitrusten kan ik wel na een nacht rijden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gelukkig is aankomstdag geen ski-dag. Beetje rondlopen en uitrusten kan ik wel na een nacht rijden
Hanafubuki schreef:Hou er wel rekening mee dat Duitsland heel streng is op het gebied van kindren en corona met overnachten. Volgens mij is het 5 dagen quarantaine als je geen booster hebt of genezen bent. Wij gaan daarom alleen doorrijden, niet overnachten. Dochter (6) heeft geen prikken en genezen bewijs is dan net verlopen.. voor doorreis Duitsland moet je 3G hebben en Merkel heeft gezegd dat er grenscontroles zullen gaan zijn.
Gezeik vind ik het, maar omrijden via Frankrijk en Zwitserland is volop duur qua tol dus dan maar snachts rijdengelukkig is aankomstdag geen ski-dag. Beetje rondlopen en uitrusten kan ik wel na een nacht rijden

Nikki_ schreef:Hoi! Wij gaan begin maart (krokus) naar Kirchberg in Tirol, zin in! Denken jullie dat we gewoon ter plekke een skipas kunnen krijgen? Ik hoor verhalen over het uitverkocht zijn.. eerder nooit problemen mee gehad maar misschien i.v.m. COVID? En weet iemand een betrouwbare site daarvoor? ☺️

en
tegelijkertijd. De
is dit weekend tijd om sauerland te bezoeken. Alles behalve winterberg of willingen. We hebben een paar kleine gebieden gevonden met sneeuw.
is dat ik kan toekijken en hondsitten. Ik kan me komende weken geen enkele blessure veroorloven. Een l ullig kleine val of botsing kan me een hoop geld en tijd gaan kosten en een hoog had ik maar niet gehalte. Mijn motorexamen komt te dichtbij om risicos te nemen geblesseerd worden.
ga me bezig houden met wandelingetjes in de sneeuw, puzzelen en schilderen op nummer.

We weten hoe we er komen.
We waren er al een paar keer langsgereden en nu op kaart uitgevist. Wel dichtbij winterberg. 
Het stoeltje daar was mijn eerste stoeltjeslift ervaring. Die eh nogal plat eindigde.
het uitstappen ging niet helemaal goed en ik lag te spartelen onder de lift en kwam niet echt meer overeind ivm mijn kniebrace. Lift stilgezet en ik ben door twee mensen overeind gehesen toen. Een minder ok ervaring zeg maar. Als het daar rustig is en er is sneeuw is dat ook een optie.
ondanks goed drogen altijd.