Wat een keuzes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb er ontzettend zin in en ga binnenkort een planning maken! Waar ik eigenlijk ontzettend tegenop zie is het vliegen
Ik ben niet bang oid, vlieg elke vakantie, maar dat maakt het zo saaai! En films/boeken/iphone gaan ook op den duur vervelen.. Er zitten toch schermpjes in de vliegtuigen van KLM?
We huren met drive-usa.de en pikken de auto op in SF, zetten heb af in New Orleans. Gelukkig zijn we wel met 5, dus we kunnen het aardig verdelen. In Florida zijn er dan weer geen drop-off costs. Yasmine schreef:Guinevere, onze drop-off kosten in januari zijn $500We huren met drive-usa.de en pikken de auto op in SF, zetten heb af in New Orleans. Gelukkig zijn we wel met 5, dus we kunnen het aardig verdelen. In Florida zijn er dan weer geen drop-off costs.
Weet niet welk verhuurbedrijf. Het lijkt erop dat de drop-off kosten afhankelijk zijn van de populariteit van de locatie (stad). Hoe drukker hoe goedkoper (tot gratis). Denk ik...?
$500 is inderdaad best zuur, maar gelukkig kan je het tussen een aantal mensen verspreiden. $100 pp om een ubergave roadtrip van SF naar NOLA te maken is het mij wel waard! JuliaaahX schreef:Over een maand zit ik in NY!Heb er ontzettend zin in en ga binnenkort een planning maken! Waar ik eigenlijk ontzettend tegenop zie is het vliegen
Ik ben niet bang oid, vlieg elke vakantie, maar dat maakt het zo saaai! En films/boeken/iphone gaan ook op den duur vervelen.. Er zitten toch schermpjes in de vliegtuigen van KLM?
mis de USA! Nou ja, mis de lage dollarkoers
: je kan zomaar in vrij heftige turbulentie terecht komen onderweg van of naar New York. Wij hebben het één keer echt heel erg gehad. Zelfs de piloot begon er specifiek over (zal maar niet zeggen wat ie zei
). Ik ben nooit reisziek maar toen werd ik zelfs misselijk, van de schrik! Maar pilletje hielp direct.
Turbulentie is in principe onschuldig, maar kan heel akelig en angstig zijn. Ben toch blij dat ik het een keer zo erg heb meegemaakt, maak ik me bij eventuele volgende keer niet/minder druk.
Bah wat was dat akelig, en inderdaad van die enorme vrije vallen maken. Het was pikkedonker (nacht) en we zaten midden boven de oceaan. Hing een enorm gespannen sfeer in het vliegtuig, mensen moesten zichzelf in de stoel (vast)houden. Nogmaals, turbulentie is over het algemeen heel onschuldig maar op dat moment dacht ik; noooooit meer! Maarja, eenmaal thuis ook zo weer vergeten. Nooit meer vliegen is ook weer zo drastisch.