Wij waren er vorig jaar in november, doordeweeks. Dus toen gingen de parken ook om 18.00 uur dicht. Dat is prima te doen. Je bent al de hele dag op het park, dus om 6 uur heb ik het dan wel weer bekeken en mijn benen ook.
Je hebt in ieder geval Disney Village nog, waar je nog lekker wat kan drinken en eten, en shoppen natuurlijk.
Vuurwerk is volgens mij alleen in de zomerperiode. Ik heb het in november in ieder geval niet gezien. Bij speciale gelegenheden misschien wel, zoals Halloween en zeker bij Oud en Nieuw.
De parade was volgens mij een uur of 4 en de lichtjesparade was dacht ik rond een uur of 5.
ik ben van 23 t/m 26 augustus naar Disneyland geweest. ben op de foto geweest met Jack Sparrow
Cemlys
Geplaatst: 17-09-10 21:40
Dilan1993 schreef:
ik ben van 23 t/m 26 augustus naar Disneyland geweest. ben op de foto geweest met Jack Sparrow
met die wou ik ook, maar stond helaas heel veel volk te wachten, dan maar Goofy
bluebeauty
Geplaatst: 17-09-10 21:44
Wij (mijn vriend en ik) zijn vandaag terug gekomen van 3 dagen disney. We hebben echt 2 dagen (heen en terug) gerekend voor het reizen en 3 volledige dagen disney. We hebben een fantasyjaarkaart gekocht, wat al veel voordeliger is dan gewoon entree betalen voor 3 dagen. Parkeren is dan ook gratis, dat kost normaal 15 euro per dag...... We zaten in een Etap-hotel, lekker simpel, maar wel een goed matras. (wat dus bij santa-fe echt drama was) Ik heb last van mijn bekken, dus echt een goed matras nodig. Verder hecht ik geen waarde aan luxe, dus dit hotel was goed voor ons. We zaten zo'n 20 minuten tot een half uur rijden van Disney. We zijn ook nog een halve dag in het winkelcentrum naar Marne la Vallee geweest, echt supermooi centrum. Was echt mooi weer, lekker op het terras gezeten, heerlijk! We zijn al 3 keer eerder in Disney geweest en we willen volgend jaar in juni weer 3 dagen.
bluebeauty: hoe ga je naar de dat winkelcentrum? met de trein? of gewoon een auto!!!?
bluebeauty
Geplaatst: 17-09-10 21:53
We zijn met onze auto geweest, mooie parkeergarage om te parkeren. Geen idee of daar ook een metro of trein naartoe gaat. Ik verwacht van wel, maar heb er niet op gelet.
Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben, bluebeauty. Ik heb inderdaad vaker gehoord dat het goedkoper is om een fantasypass te kopen, dat is al voordeliger als je een paar dagen gaat. Ik wilde de vorige keer perse in een Disneyhotel en dan vond ik het zo'n gedoe. Het is toch niet mijn bedoeling om jaarlijks heen te gaan.
Mijn vriend en ik willen in de week tussen kerst en oud en nieuw naar Disney gaan. We willen graag met de trein gaan. Heeft er iemand nog tips over hotels, huisjes, etc.... ?!