Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinka schreef:Hier is het ook vreselijk modderig nu, met plassen, echt een vieze natte sopzooi. Kan je anders geen dekens opdoen?
Otti1977 schreef:Diego stond bij vorige eigenaren ook 24/7 buiten toch?
Had hij daar een schuilstal?
)
en we zeiden, we gaan Q introduceren in de paddock/rijveld/manege/speelveld. Als er wat gebeurt, kunnen we het aanrennen en ze uit elkaar jagen en tegelijkertijd zijn er genoeg obstakels waarmee ze een barrière kunnen creëren tussen mekaar. Marilu schreef:Oh, wat fijn ! Vooral ook voor Diego, dat hij gezelschap krijgt, maar zeker ook voor jou en Erwin, dat de rust in jullie hoofd stilaan kan terugkeren !
Ik ben geen expert, dus mijn mening is niet relevant.
Maar gevoelsmatig, in zoverre dat dat kan van op afstand, zou ik Callas introduceren.
Voor zover ik kan opmaken uit de verhalen, is zij onderdanig(er), maar ze is dan ook groot en het risico dat Diego haar wegjaagt, zoals hij dat met Poupette deed, lijkt mij kleiner.
Tinka schreef:Fijn dat het zo goed ging, ik dacht ook wel dat Q onder de indruk zou zijn voor het grote paard.
CoRiNa1983 schreef:Wat super fijn dat het met Q zo goed verlopen is.
In wat ik gelezen heb uit jou stukjes ed. Zou ik voor Callas kiezen nu, ga je haar erbij laten of wil je wisselen?
Ik zou er zelf voor kiezen haar erbij te zetten.
En volgende stap denk ik Callas eruit en Prisca erbij, dat gaat de heftigste stap worden denk ik zelf daarna met z'n alle samen zetten. Niet eerst nog een introductie met poupette, maar wel zorgen dat je evt. Poupette er makkelijk uit kunt halen maar ik denk dat maakt de introductie van de 1ste 3 het met Poupette ook wel los zal lopen.
Marilu schreef:Oh ja, dat zag ik, dat zij hem leuk vindt![]()
Als ze allemaal samen gaan kunnen staan, zou Quarbonne misschien wel eens 'zijn' merries kwijt kunnen zijn aan Diego. En misschien gaan hij en Poupette dan, binnen de kudde van 5, een stelletje worden.
Geen idee, hoor, ik ben maar mee aan het nadenken aan het vervolg
He loves big butts and he can't deny.Sintara schreef:Ik verwacht geen probleem met poupette hoor, dat merrietje gaat echt niet moeilijk doen en ligt verder goed in de groep. Er is niks om te vechten met haar.
Prisca meer, maar het kan ook goed dat dat een soort getrouwd stel wordt uiteindelijk. Ik vind ze wel bij elkaar passen tenminste
Nou idd een vechtend getrouwd stel, een vechtpaar hahaha, ze zijn allebei kennelijk erg belust op hun eten en hebben allebei voernijd, nou dat wordt nog wat 
balance schreef:Nou, hè hè. Eten verbroedert(?) is het gezegde. Heel blij voor jullie met je clubje. Erwin is stiekem verliefd hè? Ik zie hem nog wel gaan paardrijden in de toekomst.
Erwin is ook wel blij met de komst van een man erbij, want nu is de weegschaal weer gelijk. Eerst hadden de vrouwen hier in huis het overwicht
uxgranta schreef:Fijn dat het samen weiden zo voorspoedig gaat. Een kopzorg minder. Nu de andere dames nog.
Tinka schreef:Misschien mennen? Gezellig samen op de kar.
lukka63 schreef:Dat ziet er al heel fijn uit, maar inderdaad wat een natte boel zeg.
. vopo914 schreef:Wat super dat het nu toch gaat lukken met de introductie..
En ik moet het even zeggen....wat doet Callas het goed!!
Ze laat zich keurig even besnuffelen en ik vind haar erg rustig ogen
Dit gaat wel goed komen..de grootste zorg lijkt me idd Poupette omdat ze zo klein is.
Maar ze staat wel vaak bij de draad en het lijkt erop dat Diego haar al niet meer zo interessant vindt dus het kan ook zomaar zijn dat het goed komt in 1x
Prisca ben ik erg benieuwd naar
Wat balen dat het zo nat is...
TinkerTreas schreef:Het ziet er goed uit hoor met Q en Callas erbij
ik vind haar zooo mooi, zeker als haar dreadlocks zo nat zijn als vandaag, mooi dier.