Ik ~~~~~~~~~voor goed weer! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ~~~~~~~~~voor goed weer!
meerdere keren ook in Parijs geweest . Ik ging met mijn mama ook altijd naar daags na de tour in Boxmeer
Fotos volgen later ik sprak nog een jongen nou ja man maar jong
die werk rook, makekaar in deze regio,
helaas ik ben al voorzien maar mocht ik mijn huis te koop zetten ben ik het zo kwijt tegen een best meer dan ok prijs
ik ben benieuwd. Lief maar ik red me wel. Redelijk vlak en niet te ver. Maar duwhulp is natuurlijk altijd welkom scheelt veel energie en pijn
Daarna naar "de route" daar was die makelaar meneer aan het vissen met zijn vriendin. Die wees me op een boottunnel. Mooi pad met stalachtieten
helaas daarna brugje omhoog waardoor ik de doorsteek niet kon nemen. Iets om via alweer het kasteel 
Die wonen hierachter. Gaan me beetje checken. Als er een probleem is kan ik er heen en morgen om 1415 komen ze me ophalen. Hoe lief
Nu onderweg naar een oom van zijn vrouw een kleine 25 km verderop. En met een week of twee was hij weer thuis. Zijn vrouw moest nog gewoon werken, Op de kaart de hele route gezien wat fotos bekeken. En na een 25 minuten stapte hij weer fris en fruitig op zijn fiets.
men ziet hier elkaar.
stelletje onbehouwen kneuzen. Die waren luidkeels commentaar aan het geven over de bezoekers die rondliepen. Stomme boeren zonder kleding smaak, weer zo n eenvoudige sukkel. En hihihii zie die daar eens een stom uitzien
en daarna tegen nou ja over mij. Ook die is al smaakloos gekleed en nog vuil ook (modder, regen en ja dan wordt je vuil aan de broek en schoenen nou ja ik wel dus) , ik pak de rolstoel wel dan kan ik lekker lui zitten.ik sleep op zo n dagen mijn rolstoel mee als rollator)
En dat nu eenmaal niet iedereen de west nederlandse te hippe senioren kleding kan waarderen. Ze stonden toch een portie te blozen en te stotteren, mooi
veel te stil en veel te simpele mensen. Niet op stand of rijk. Grrrrr maar wel een vakantie huis er hebben, het zullen je buren zijn 
Oa jenga ik zag world of warcraft mini ook, domino back gammon master mind wie is het puzzels enz.

en die duurt ook heel veel langer dan de renners zelf. Dat is zoef zoef en door. De karavaan duurt alles bij elkaar bij de tour vaak een uur in plukjes. De meeste wagens delen uit ook. Sponsoren, reclame enz.

die "koffie" en senseo pads uitdeelden, niemand in het groepje had ik. Ik vind het vies ook maar gv is er gek op dus alle pads gingen naar mij.

en we beginnen weer op nieuw. Koorts terug alleen nu heeft een ander beestje me te pakken. Gv ging maandag of eigenlijk zondag al onderuit en nu ben ik aan de beurt.
Heel erg top. Ik was net voorzichtig aan weer de goede kant op met eten en drinken.
goddank had ik al voor de zekerheid vertrek naar frankrijk wat opgeschoven. Maar heel erg lelijk woord.
Heeft de nieuwe coronagolf er nog iets mee te maken?
ik was gewoon uitgeput van alleen maar overgeven terwijl ik op de wc zat, niks eten maar minimale ors en bouillon en nagenoeg geen slaap daardoor. Ik voelde me zo afschuwelijk.
De zwarte cross dag was de meest tamme dag ooit met een miezerig beetje kale pasta.
Ik mocht gelukkig wel van de dokter. Banaan aardbei en droge crackers. En heel veel ors, daar leef ik zo ongeveer al 2 weken op. En ik sliep al 2130 in mijn bus (en beiden op de dag ook al liggen slapen
) en we waren ruim voor 0,00 terug en slapend thuis.
weer energieker en had zowaar honger de eerste keer sinds 2 weken .
En vanmiddag sjit ik ben weer zo slap moe en mijn keel en neus en ai hoofdpijn . Oh het zal toch niet
weer getest en hoewel minimaal overduidelijk positief. 
gister zo beroerd. Tegen 40 koorts. Zo slap dat ik neerviel omdat mijn spieren de kracht niet meer hadden. Ik kon niet eens meer zelf naar de wc
Ik ben gewoon uitgeput na 3 weken ziekzijn en teweinig eten
gister hing het weer tegen ziekenhuis opname aan.
maar ik zal eerst nu de energie weer moeten terugkrijgen.