Vervolgens een historisch weekend een stukje verderop. Vanwege 80 jaar bevrijden dit keer gecombineerd met een plant van een amerikaanse eik geschonken door de geallieerde krachten van toen. Er waren ook wat veteranen aanwezig
De historische dag was eigenlijk alle perioden van onderdrukking/oorlog. Dus de romeinen, riddertijd, lodewijk 14, Napoleon, wo1 en wo2.
Het gaf leuke plaatjes soms met grappige wapenuitwisseling, waardoor er opeens een ridder met een mitrailleur rondliep en een canadese piloot met een gladiatorenknots
Doedelzak speler, degen en sabel demonstraties kortom een toffe dag met lekker eten.
En een paar 60+ nederlanders die ik met de bek voor tanden en schaamrood op de kaken heb gezet h
stelletje onbehouwen kneuzen. Die waren luidkeels commentaar aan het geven over de bezoekers die rondliepen. Stomme boeren zonder kleding smaak, weer zo n eenvoudige sukkel. En hihihii zie die daar eens een stom uitzien
en daarna tegen nou ja over mij. Ook die is al smaakloos gekleed en nog vuil ook (modder, regen en ja dan wordt je vuil aan de broek en schoenen nou ja ik wel dus) , ik pak de rolstoel wel dan kan ik lekker lui zitten.ik sleep op zo n dagen mijn rolstoel mee als rollator)
Nadat ik het aangehoord heb even en inmiddels aardig kookte van boosheid. Hem gezegd dat hij de rolstoel mag gebruiken als hij ook mijn pijn en dwarse lijf wilde hebben.
En dat nu eenmaal niet iedereen de west nederlandse te hippe senioren kleding kan waarderen. Ze stonden toch een portie te blozen en te stotteren, mooi
Nou ja ze woonden daar dus al 25 jaar en wilden er niet dood gevonden worden tussen de eenvoudige te simpele mensen aldus een echtpaar tegen hun bezoek.
veel te stil en veel te simpele mensen. Niet op stand of rijk. Grrrrr maar wel een vakantie huis er hebben, het zullen je buren zijn 
De tafel met spelletjes stond er om te gebruiken. Daar werd ook goed gebruik van gemaakt.
Oa jenga ik zag world of warcraft mini ook, domino back gammon master mind wie is het puzzels enz.

Laatst bijgewerkt door karuna op 08-07-24 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt