Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:55

Aimee schreef:
http://www.london2012.com/spectators/travel/cycling/

Hihi! We zijn toch niet helemaal gek :P

:D

Vriendin van me heeft een half jaar in Londen gewoond, wij kunnen een OV fiets nemen op de camping, maar dat lijkt haar geen goed idee. Fietsen in Londen moet een verschrikking zijn. :')

Aimee

Re: Wie gaat ermee! London Olympische Spelen 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:57

Geeft niet!
Moet nog wel ergens een fiets op de kop tikken en een oranje spuitbus. We gaan natuurlijk wel op de oranjefiets!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:57

Aimee schreef:
Geeft niet!
Moet nog wel ergens een fiets op de kop tikken en een oranje spuitbus. We gaan natuurlijk wel op de oranjefiets!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:27

Janine1990 schreef:
Vriendin van me heeft een half jaar in Londen gewoond, wij kunnen een OV fiets nemen op de camping, maar dat lijkt haar geen goed idee. Fietsen in Londen moet een verschrikking zijn. :')

Fietsen in Londen is een suïcide mission :=

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:36

Cayenne schreef:
Janine1990 schreef:

Fietsen in Londen is een suïcide mission :=

Zoiets zei ze al ja :')

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 00:45

Even een vraagje voor de zekerheid, je kunt toch ipv paspoort ook met ID kaart naar engeland vliegen? Want ben bang dat ik over 3 weken op schiphol sta: 'Sorry mevrouwtje, daar hebt u toch echt een paspoort voor nodig. Ach, thuisblijven is ook leuk!' :')
Wie kan mij het verlossende woord geven? Anders moet ik heuuuuuuul snel een paspoort aanvragen :+

Citaat:
Wel heeft iedereen die op reis gaat, te allen tijde, een geldig paspoort of ID-kaart nodig. In deze landen is de identiteitskaart een geldig reisdocument: Andorra; België; Bulgarije; Cyprus; Denemarken; Duitsland; Estland; Finland; Frankrijk; Griekenland; Groot-Brittannië etc.
http://wikitravel.org/nl/Verenigd_Koninkrijk

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 08:19

SanderP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:58

riannhuh schreef:
Even een vraagje voor de zekerheid, je kunt toch ipv paspoort ook met ID kaart naar engeland vliegen? Want ben bang dat ik over 3 weken op schiphol sta: 'Sorry mevrouwtje, daar hebt u toch echt een paspoort voor nodig. Ach, thuisblijven is ook leuk!' :')
Wie kan mij het verlossende woord geven? Anders moet ik heuuuuuuul snel een paspoort aanvragen :+

Citaat:
Wel heeft iedereen die op reis gaat, te allen tijde, een geldig paspoort of ID-kaart nodig. In deze landen is de identiteitskaart een geldig reisdocument: Andorra; België; Bulgarije; Cyprus; Denemarken; Duitsland; Estland; Finland; Frankrijk; Griekenland; Groot-Brittannië etc.
http://wikitravel.org/nl/Verenigd_Koninkrijk

Ja hoor, dat kan. 100 %. (Ik doe zelf de grenscontroles)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:33

He gelukkig :D want in hoeverre je op wikipedia kunt vertrouwens is ook maar de vraag haha :P

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:29

probleem al opgelost ;)
ik hoop dat ik bij al me kaartje me id nummer heb ingevuld en niet me paspoort :o

zo de springkaarten zijn binnen *\o/* me hockey kaarten ga ik in HHH op halen, me volleybal kaart moet nog uit londen komen. die van me ouders zijn al wel binnen maar die hadden ze bij de atp besteld en ik vorige week.

zelfs de volgorde van de sail parade is bekend!! voor op varen!!
Tijdens de Parade Sail Royal Greenwich (onderdeel van de activiteiten rondom de Olympische spelen) in varen we op 25 juli met de Dymple als eerste jacht bakboord van het kielzog van de Wylde Swan. Ik hoop voor ze dat niet alle media aandacht naar ons motorjacht uitgaat.

Na afloop liggen we tot 31 juli in het Milwall Dock en zijn met regelmaat in het Holland Heineken House

Het Friese Tall Ship Wylde Swan

De Wylde Swan is een stoere schoener die grossiert in superlatieven: het is de grootste tweemast topzeilschoener ter wereld met de hoogste masten en het grootste zeiloppervlak. Made in Friesland, want initiatiefnemer Swan fan Makkum charters wilde dit ambitieuze bouwproject zo veel mogelijk regionaal realiseren. Alleen de romp heeft een andere herkomst; deze heeft al een werkzaam leven als haringjager achter de rug. In haar werkzame leven legt de Wylde Swan zich toe op drie activiteiten: team building, sail training en corporate hospitality. In eerste instantie in de Europese wateren. Het schip is echter gecertificeerd voor alle vaarwateren wereldwijd.

nog 1 volleybal kaart, HHH kaaren en een heenreis dan ben ik er klaar voor!!
en dan nog bedenken hoe ik het met bagage doe. je mag mar 25 litertas meenemen naar binnen, maar geen idee wat er in me rugzak past. ik red het niet om voor het springen naar me hotel ga daar me spullen drop etc

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:13

Dit weekeinde maar eens kijken naar de beste routers van en naar London City Airport - Greenwich en London Olympic Park voor het Main Press Center.

Er is wel een Transport Media Guide maar die heeft gewoon 180 pagina's _O- _O-

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:22

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:24

*\o/*

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 09:47

Waar is het feestje? :)ddd

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:02

Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik thuis kom van het HHH :)
Aangezien ik in me uppie reis, dus misschien moet ik wel eerder van het feestje weg

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:04

Over het vervoer van en naar het HHH maak ik me nog niet zo druk. Tegen die tijd is er vast wel een HUB en ik weet uberhaupt nog niet of en wanneer ik er heen ga :P

Vandaag eindelijk meer info gekregen over mijn hostel *\o/* Ik hoef iig geen slaapzak mee te nemen _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:06

MIJN KAARTEN ZIJN ER!!!!!!!!!!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:10

Weer een last van je schouders Janine

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:11

Fijn Janine! Jij ook gefeliciteerd!

Hahaha, in de handleiding voor Cutty Sark Hall: *hele rits met benodigdheden voor 8 personen per keuken*
eindigend met "and one dinner plate".

1 bord? Voor 8 mensen? :') Wat moet ik me daarbij voorstellen? _O-
Voor de was moet je daar blijkbaar een kaart kopen en er dan online geld opzetten.
Zou dat met een credit card kunnen? := :') Hoe werkt zoiets nou weer in vredesnaam.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 11:38

Samy schreef:
Aangezien ik in me uppie reis, dus misschien moet ik wel eerder van het feestje weg

Daarom nemen wij dus fietsen mee ;)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:07

Aimee schreef:
Samy schreef:

Daarom nemen wij dus fietsen mee ;)

Dan nog is het niet prettig om alleen terug te fietsen ...
Of eerder weg zodat ik de Underground nog mee kan nemen, of later weg en een dure taxi.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:21

Alleen terug fietsen zal toch niet zo problematisch zijn.
Dat is een probleem waar ik me in Rio druk om zou maken, maar dat duurt nog 4 jaar :D

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:40

misschien kom je wel mensen tegen waarmee je een taxi kunt delen omdat jullie in dezelfde wijk moeten zijn, mensen zat in de HHH. Zelfde geldt voor het terug fietsen...

wij zullen ter plaatse even moeten kijken, zijn met z'n 4-en, dus zal de taxi wel worden.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:42

Daar ga ik wel van uit ;) Maar in het ergste geval zit ik alleen ...

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 17:22

Vanaf Londen city ben je zo in het centrum. Ligt al in zone 3. Op de site van het vliegveld staan de stations. Ik weet ze niet uit mijn hoofd. En op de site van de trein kan je eenvoudig de route bekijken/zoeken. Er komt geen metro in de buurt bij de paarden. Greenwich & blackhall (Al het goed is) 2 vd3 stations in de buurt. Bus en water taxi komen er wel. Watertaxi word 1/3 van vergoed op je gravel kaart.

Die kaart kan je vast via je credit card opladen en Anders vast wasserettes in de buurt.