vanmiddag maar even langs de anwb.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Maar de housing op de campus is aan de andere kan vaak best luxe en anders moet je ook steeds die 3 kwartier pendelen vanuit het centrum. Naar mijn ervaring zit 90% van de uitwisselingsstudenten op de campus. Als je buiten de campus woont (downtown ofzo) heb je echt véél minder contact met die andere studenten omdat jij altijd zoveel moet pendelen en dat verveelt na een tijd. In het centrum ben je veel meer op jezelf aangewezen, terwijl je op de campus snel even bij vrienden langs kan gaan zonder op de bus te moeten springen ofzoEn alles gebeurt ook gewoon op de campus, het campusleven op zich is een hele leuke ervaring!
__Elizabeth schreef:Ik heb een aantal vriendinnen in Toronto. Als je wilt kan ik vragen of hun iets weten
ZusJacobs schreef:Weet iemand van jullie of ik met 18 in canada een tattoo kan halen, en zo ja, weten jullie een goede shop? Ik zit nu in meadow lake en ga over vijf welen richting Vancouver met wat stops. Hier gaat alles goed, sneeuw is eindelijk weg en hebben een aantal heerlijk warme dagen achter de rug.
vivian_ve schreef:Pas heel goed op met tattoo shops hier! Heb de mijne hier laten zetten toen ik 18 was en hoorde dat het een goede shop was maar de tattoo was heel lelijk gedaan en veel(!!!!) te diep waardoor mijn hele arm is gaan ontsteken. Terug naar de shop en wat zeiden ze: ziet er goed uit hoor, das normaal. Vervolgens terug in nl was de hele tattoo verpest en vol littekens en moest vervolgens alles over laten doen... blijkbaar zijn de hygiene regels ook veel minder streng in n-amerika. Uitkijken dus!
Yasmine schreef:vivian_ve schreef:Pas heel goed op met tattoo shops hier! Heb de mijne hier laten zetten toen ik 18 was en hoorde dat het een goede shop was maar de tattoo was heel lelijk gedaan en veel(!!!!) te diep waardoor mijn hele arm is gaan ontsteken. Terug naar de shop en wat zeiden ze: ziet er goed uit hoor, das normaal. Vervolgens terug in nl was de hele tattoo verpest en vol littekens en moest vervolgens alles over laten doen... blijkbaar zijn de hygiene regels ook veel minder streng in n-amerika. Uitkijken dus!
Ik heb zelf ervaring met CohenEn ik zou mijn tattoo nooit ergens laten zetten waar hij niet goed wordt gezet. Cohen houdt zich prima aan de hygiëneregels, zet helemaal niet te diep, neemt zijn tijd om je ontwerp te bespreken en voert ook voor het zetten nog een diepgaand gesprek of je echt 100% zeker bent dat je hem wilt.