zo mooie tekening Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zo mooie tekening

en de laatste pluk van vanmorgen

weer een fijne tijd om wakker te zijn,

daarna is ze met een waadpak en gezekerd de duiker ingegaan om die leeg te halen waardoor het water beter wegkan, de regio was vergeten deze schoon te maken. En kon ze douchen en nog meer douchen van de stank en de aangeplakte prut.

de rechter heeft een verzekeringspapiertje van 2018. Ik vrees dat ze er sinds die tijd ook staan, al zien ze er slechter uit dan 6 jaar niks doen, huis staat ook behoorlijk lang leeg zo te zien, zeker 15/20 jaar lijkt het. Ik vermoed dat ze ooit door iemand zijn neergezet zo en dat was het dan. Wel grapig dat ze beiden de zelfde kleur hebben. Maar ze zijn in ieder geval gezien.
een verrassing die ik een tijd geleden onder een stapel onkruid tegenkwam.
de gestapelde laag mag blijven liggen, daar zitten best veel beestjes in.
alleen jammer dat die nachten zo zeldzaam zijn. Maar nu even gebruik van maken. Ik weet niet of ik het af krijg vandaag, hangt van weer en energie af, maar het is een klus waar ik al een tijd tegenaan hik. Maar is deze weg dan kan ik daat tenminste maaien.

en doet sinds vanmiddag ook best zeer. Hechten niet nodig, goed schoonhouden en geen vuile klusjes meer doen. Dat was ik toch al niet van plan.

en ook de braam gaat lekker

. Ik had graag 5 km terug gestaan daar draaien ze een rotonde door en werd er zo te lezen een groot feest georganiseerd,helaas geen plek om te slapen ivm hoogtebeperking.
400 m red ik wel als ik het kalm aan doe. Morgen gaat de rolstoel mee en dan duimen dat het weer niet te bar is.