Inoterry schreef:Nogmaals, voor klachten over die regels moet je bij de DUO zijn. Daar zijn de afspraken mee gemaakt.
En dan nog, waar ligt de grens? Jou zullen we dan mee moeten nemen omdat je een arme student bent, en studenten die wel geld genoeg hebben dan? Moeten die wel hun kaartjes zelf betalen? Of studenten die al voor de zoveelste keer hun kaart kwijt zijn? En dat valt allemaal lastig te controleren aan de buitenkant. Er staat namelijk geen arme student, rijke stinkerd of enorme sloddervos op je voorhoofd. Er zijn afspraken over gemaakt en die regels zijn duidelijk. Als er iemand van tevoren naar me toe komt, wil ik die nog best meenemen, mits die persoon ook echt snapt dat het eigen verantwoording is. En dus niet zoals die student vorige week meteen beginnen met mopperen als ik de regels uitleg want dan probeer je het toch echt maar bij een treintje later.
Tja, ik stond maandagochtend voor een trein die bijna wegreed en waar geen conducteur te bekennen was. Vervolgens wuifde de conducteur die nog niet aan het werk was dat ik gewoon in moest stappen, hele trein door geweest, conducteur nergens te bekennen. Dan houd 't voor mij ook op
Kan je klagen over ons als studenten, maar heb veel gevallen mee gemaakt dat de conducteur ook nergens te bekennen is.