Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Toekie schreef:Echt?? Ik moest afgelopen september 60 dollar betalen voor 2e koffer bij British Airways...
Had je die vooraf via internet ingecheckt of pas op het vliegveld? Dat scheelt nogal.
Toekie schreef:Voor 60 dollar (prijs 2e koffer maar heen en terug dus eigenlijk 120) kun je er misschien wel eentje huren _karin_
Wanneer ga je lesilla? 600 dollar voor Brussel-LA is nette prijs. Als je in de zomer gaat betaal je voor zo'n ticket gerust 900/1000...
MontyRulezz schreef:lesilla schreef:Ben net voor de vliegprijzen gaan zien, los angeles brussel en terug zou op 600 euro komen? Zouden de promoties in januarie veel goedkoper uitkomen?
Waar heb je die prijzen gevonden? Dat is echt goedkoop. Wij willen 2 weken later gaan maar vind niks onder de 750 euro.
MontyRulezz schreef:lesilla schreef:Ben net voor de vliegprijzen gaan zien, los angeles brussel en terug zou op 600 euro komen? Zouden de promoties in januarie veel goedkoper uitkomen?
Waar heb je die prijzen gevonden? Dat is echt goedkoop. Wij willen 2 weken later gaan maar vind niks onder de 750 euro.
Toekie schreef:Naar LA? Voor september 2012 al? Kan ik me bijna niet voorstellen.
_karin_ schreef:Dat lijkt mij ook heeeel sterk, maar als je het vind, laat het me weten, dan boek ik meteen nog een keer haha