Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk vind je snel een goede oplossing! 
ik ging eens kijken voor 5 dagen in nov dus met kerstthema. In hotel Cheyenne, 5 dagen, eigen vervoer, met 2 personen, 186 pp 
Calanddra schreef:aaaah nog maar 6 weken
Echt hoor, weer kortingik ging eens kijken voor 5 dagen in nov dus met kerstthema. In hotel Cheyenne, 5 dagen, eigen vervoer, met 2 personen, 186 pp
Zelfs in hotel New York was het voor 5 dagen iets van €240. Minder dan dat wij straks betalen en dan zitten we in santa fe
. Heb een favorietenlijstje bij
. Thunder mountain stond toch op 1, space mountain was ook geweldig. die crushs coaster was ook erg leuk, hollywood tower wtf!!! haha niet bepaald wat voor mij. Ik heb ongeveer een 300-400 foto's, I know erg
haha en ook wat teveel geshopt, alhoewel het nog meevalt denk ik
. Wij zaten in Newport Bay club, erg mooi disneyhotel. had zowel goeie als negatieve dingen gehoord, maar gelukkig viel het erg goed mee, mooi groot hotel, kamers waren erg netjes, hier en daar is binnekort wat aan vervanging toe, maar goed denk dat dat normaal is in een hotel van zo'n formaat en zo'n hoop mensen. Ontbijten waren helemaal in orde, buffetten lagen echt heel erg vol, 1 dag in het hotel ontbeten, gisteren in het park zelf. Zie hier prijzen, wij hadden voor 3 dagen newport bay iets van een 220 betaald pp. Wat erg goed meeviel vond ik.
als iemand wat op foto wil zien, laat maar weten, ik heb ongeveer echt alles

Hollywood hotel

ontbijt in het park

Chateau Pierrefonds, filmsets voor de serie Merlin
, zijn we s avonds nog langs gereden (na een autozieke tocht langs kronkelige franse weggetjes en de nodige stops
), ze waren jammer genoeg net klaar met filmen, wel een glimp op kunnen vangen van een deeltje sets
.