Anthea: ik bedoelde in het algemeen, smile. En ik weet er alles van, customs. Veel yes Sir, no Sir knikken dan gaat het wel goed

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ZusJacobs schreef:Als ik in eind Juni (van 20 juni tot 6 ongeveer) meer wil zien van Canada, en dan Vancouver e.d. zijn er dan hotellen oid die goedkoop en leuk zijn of?
ZusJacobs schreef:Als ik in eind Juni (van 20 juni tot 6 ongeveer) meer wil zien van Canada, en dan Vancouver e.d. zijn er dan hotellen oid die goedkoop en leuk zijn of?
lonneke_ schreef:Ja dat is er wel Yasmine, maar de campus is erg duur en schijnt 3 kwartier uit het centrum te liggen. Ik zit te twijfelen wat het leukste zal zijn... Vandaar dat ik wil weten wat m'n opties in het centrum zijn. Al denk ik dat ik voor de campus ga, lijkt me het gezelligst!
MissCharlie schreef:Ik heb mijn rijbewijs voor twee jaar, ik verwacht niet veel te rijden, misschien een keertje naar het dorp en weer terug en dergelijke, ik weet dat ik de auto van mijn hosts mag gebruiken. Wil alleen weten of het mag en inderdaad hoe dat met de verzekering zit. Kan natuurlijk wel m'n ANWB pasje meenemen maar weet niet of dat nog verschil maakt.
lonneke_ schreef:Mag ik hier ook binnen vallen?
Ik vertrek 23 augustus naar Toronto om een paar maanden te studeren. Ik heb mijn ticket al geboekt, maar ik ben nu nog op zoek naar huisvesting. Weten jullie toevallig websites of iets dergelijks? Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen..