Fijn dat alles het overleefd heeft
Wat was er met tanken dan....?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik had net een wtf moment en ik zit nog te trillen. Gelukkig sprong een meneeer die naast me stond te tanken tussen de woeste dolle stier en mij.![]()
![]()
Ik stond te tanken, de man naast me ook. Het gaat niet heel snel kwa brandstof afgifte dus iedereen is wat langer bezig. Hoor ik piepende banden en wringt een peperdure spaanse auto zich tussen mijn camper en de man naast me om voor de meneer te gaan staan. Rijdt daar de neus al bijna van af. De man naast me maakte er al een opmerking over.
Zwaait de portier open komt er een Peter Gillis achtige grote dikke man al vloekend en schreeuwend en scheldend in plat brabants de auto uitstormen op me af.ik ben voor ziektes prostituees en nog veel meer fraais uitgemaakt terwijl hij op me af bleef stormen. De man naast me liet zijn tankpistool even los om er tussen te springen gelukkig.
Wat was er aan de hand? Met uitstappen moet ik een klein opstapje uitschuiven om er uit te komen. Bij instappen gaat deze weer in. Uitstapje is kleiner dan de breedte van mijn buitenspiegel. Maar kennelijk voldoende reden om zo te keer te gaan. Hij passeerde mijn camper op ruim een meter dus hij kwam ook niet eens in de buurt. Had hij dat wel gedaan had hij de buitenspiegel eraf gereden.
Maar zelfs de woorden van de man naast me met ze moet nog instappen hielpen niks. Hij bleef maar schelden maar ging goddank terug om te tanken. We hebben hem maar eerst laten betalen. Pff wat een gek![]()

grappig de papavers en klaprozen zijn nu gesloten nu de zon weg is. Te zien is dat ik ook met bladkleur steelkleur en vorm werk bij de "groene" planten.

bah...
wat doen ze het goed bij je, er komt steeds meer kleur in, prachtig!
ik lig nu op mijn bedje in de kamer te luisteren naar de vogels buiten. Net een zwaluw bij de vliegenhor om vliegjes te vangen. En ik lig moed te verzamelen om ontbijt te maken en koffie te zetten. En daarna moeten de planten in de grond. Flinke regen vannacht en onweer dus geen maaien voorlopig. Maar voor nu blijf ik even liggen waar ik lig. 
)over grenzen heengaat je heel stiekum de belastbaarheid iets kunt vergroten
poep, lelijk woord en nog meer termen.
Resultaat 30 cm pijp te kort voor naar buiten en 8 cm pijp teveel aan de binnenkant.
En het lijkt niet zomaar even op te lossen
Te moe om eten te koken ben ik bang, ik ga zo wel mijn vriezer even doorspitten op iets wat al klaar is. Anders wordt het stokbrood vanavond. Misschien met een blikje tonijn of zo
rustig aan gedaan verder. Wat gelegen nog, twee wassen gedraaid, een droogt nu. Huishoudelijke klusjes, de appeltjes en bessen zijn gepland en verder met de blauwe bessen oogst. De liguster bloeit dus ik kan er niet al te lang zijn.
Oude gebouwen, een goed verstopte nieuwbouw villa wijk ook.
. Dat is nog niet voorzien van gladde metaaldraad heb ik wel maar veel te warm. Die niet bij het huisje kan ik nog met zeker 5 meter verlengen en mogelijk wel meer nog.