Bijzonder om zo te lezen Monique. Kende al wel stukken uit je verhaal maar zo is het opeens een stuk duidelijker in welke volgorde het zit.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook ik ben gek van de westkust! Onze laatste reis was naar Florida, maar Californië heeft mijn hart, net als een aantal andere staten in het westen.

en vrijwilligerswerk en paardrijden.. en uitgaan
Nadir schreef:Waarom dan Anthea? Valt het tegen?
Veel daklozen, wildfires, gun regulations zijn enorm strict vergeleken met andere states, taxes zijn hoog, 3429 regels voor alles, illegal immigration is een groot probleem, en politics.. Don't get me started. 

astridastrid schreef:Dat ik dit topic nu pas zie!
Ik heb in mijn jeugd in the US gewoond voor mijn vader's werk bij Akzo Nobel (Detroit). We woonden in West Bloomfield (buitenwijk van Detroit). Veel teruggeweest voor vakantie in alle hoeken en dus ook alle staten bezocht inmiddels. .
Berdien schreef:Ik las dat Trump een stop op immigratie wil/gaat zetten, heeft dat voor jouw aanvraag nog gevolgen Nenah?
Zijn strikte gun rules juist niet een voordeel Anthea? Het is er inderdaad wel absurt duur, dat was me toen ik er was ook al opgevallen.
Wij hebben een hele collectie in huis
haha. Sommige wapens die we hebben zijn 'modified' zodat ze California compliant zijn, en dan zijn ze net iets minder leuk.
Deze bijvoorbeeld.