waar de komkommers ook voor zijn wilde ook graag een of twee meloenen en dan zou ik voor mezelf ook wat meegenomen hebben. Dat wordt dan volgend jaar ga ik maar vanuit. Als je nog een idee hebt waar ik die in het oosten vandaan kan halen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed, de problemen met je ogen zijn niet fijn.
Die anders de kliko/vuilverbranding in waren verdwenen, van de laatste drie had ik er nu meteen 80 kunnen meenemen, 3 pasten er in de bus en kan ik her en der nog wel kwijt, biizar, de gemeente in kwestie is financieel niet de gezondste gemeente, en dan ga je alle bakken binnen je gemeente, (voorzien van fijne groenblijvers met wilde viooltjes die zich goed redden met weinig water en ook met vorst) verwijderen en vervangen door een saaie bak met een soort bloem, want "men" vindt dat mooier, en verdwijnen de winterbakken bij de vuilverbranding, om in het najaar de eenjarige bakken weer leeg te halen en te vervangen door nieuw samengestelde bakken (precies die bakken die eerder verbrand waren) die vervolgens in het voorjaar weer worden verbrand. Dwaze geldverspilling en zo zonde van de planten. Op mijn opmerking waarom niet aanbieden gratis op te halen bij de gemeente werf of gemeentehuis. Nope teveel gedoe vonden ze. Er worden zo duizenden bakken weggesmeten als vuilnis ieder jaar,

Dan maar een overvolle tuin en bus en in meerdere keren meenemen. Beter rust pakken nu.
nog los van of het verstandig is zo n eind te gaan rijden met niet optimaal zicht hoewel ik zo beter zie dan menig chauffeur. Ik mag autorijden met het zicht wat ik heb. Maar het is vermoeiend dus beter even niet, en blijven waar ik nu ben

die worden hier vertroeteld.
maar nieuw hout, nieuwe isolatie, nieuw plafond, helaas 2 nieuwe dakluiken, vuilwater afvoer aangepakt. Er komt nog een nieuwe omvormer (ook gesneuveld tijdje geleden).
op naar de laatste keer festivalweekend
daar maar een leuk feestje van maken 

langzaam krijgen we overal weer wat lucht
de auto van de vader van gv is ook onverwachts al volgezet
Nu moeten we komende weken blijven checken of het droog blijft en na deze heen en weer gaat de camper weer even terug voor een extra check en verwisselen van het dakluik bovendeel dat gesneuveld was tijdens transport naar hun. De vernieuwde vuilwatertank leging werkt ook een stuk fijner. Nu geen de kogel gaat niet open of net niet meer dicht gedoe
veel omarmingen ook door veel mensen bij het verbranden van de letters die alle edities hebben staan schitteren in het licht. Veel kom ik alle edities al tegen. Lief leed vreugde en verdriet mee meegemaakt en dan zie je ze mogelijk niet meer
)
Ik ben normaal niet echt van aanrakingen van onbekenden maar deze editie was het ok. Ik kon er ook echt niet onderuit komen. Nu nog even duimen dat niemand iets onder de leden heeft gehad.
overheerlijke aangepaste omelet ook. 
heel veel stro is er gebruikt om het nog een beetje te houden, de laatste paar uur op zondag was dat kansloos en was alles in een soort glijmodder veranderd

En ik heb bewust dus deels snippers gedaan zodat ik dat niet hoef te maaien. Het stuk meteen achter het huis tot groot deel achter is op wat onkruid trekken soms gewoon kant en klaar.
Ik ben nu ook echt helemaal uitgeput. Maar wel voldaan door de rit, de bloempjes en het stuk dat al gemaaid is. Het scheelt dat ik al zo lang met vermoeidheid en weinig energie rondhobbel dat ik me soms even bij elkaar kan pakken en doe wat moet doen. Om daarna in ieder geval iets gedaan te krijgen. En gek genoeg wordt ik niet moeier van wat doen. Het gaat ook in 5/10 minuten iets doen, rust, dan 5/10 minuten en weer rust. Ik had het in stukjes. In een keer red ik gewoon niet