Dat is fijn eerst las ik veel over de hondjes en omgeving en het leek nu heel erg alleen om de inseminatie te gaan, omdat dat natuurlijk je werk is, maar genieten is net zo belangrijk
Leuke foto’s! Maar bedoelde het niet rot ofzo hoor dat we de rest niet meer zagen. Hoop niet dat je het zo hebt opgevat, kan soms niet helemaal verwoorden hoe ik het in mijn hoofd heb
Gaat best goed hier hoor. Ene dag springt hond uit het raam. De andere dag gaat veulen onder draad door achter vriendinnetje aan. De serre kan dus een hond houden. En Camyd past dus nog onder het draad door.
mirjamalvaro
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-21 19:49
Ennnnn mijn 1e vaccin gehad
suffie
Geplaatst: 24-08-21 23:03
Wat een prachtige omgeving
Enne, 1e prik? Geen klachten?
petraaken
Helaas met mij minder. Ik vermoed dat de IIH (verhoogde hersendruk) weer opspeelt en de drain dus even verstopt zit oid. Meestal lost het zichzelf op, dus nog aankijken tot na het weekend. Ik lig dus vooral in bed nu. Zucht.
stal_HD
Geplaatst: 27-08-21 17:59
Ai dat klinkt heftig. Beterschap. Rust maar even uit. Je bent al zo lang hard aan het werk.
En gistermorgen is mijn drain weer open gegaan. Werd ervan wakker, hij ging te keer als een sputterende tuinslang. Wel een grote opluchting
Maandag worden de dames gescand of ze nou echt drachtig zijn of niet.
En na een hoop gemail (Cochlear geen idee afspraak msken bij 1177, Varberg nope, Horred nope, Borås nope, Gothenburg jaaaaa). Krijg ik in september nieuwe processor voor mijn CI, waarmee ik hoor.