Griekenland

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:30

Wij hebben het jáááren terug gedaan, all-inclusive op Rhodos ('d Andrea Mare in Trianda). Ze zijn toen gerenoveerd, ziet er prima uit. Verschillende zwembaden en een gigantisch (irritant als je het niet wilt :P ) animatieteam.
Trianda zelf is volgens mij ook wel leuk. Wij gingen zelf toen vaak naar Rhodos-stad, dat is heel goed te doen en super daar.
Heb begrepen dat ze na de renovatie wel aardig aan de prijs zijn, maar daar zal je zelf conclusies over moeten trekken.

Zou het zelf echt dood en dood zonde vinden om in Griekenland in een all-inclusive te gaan zitten...

Electra63

Re: Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 16:49

Ik zou zelf ook niet all-in doen, maar soms is het financieel gunstiger (als je veel eet en drinkt) en je weet precies wat je kwijt bent.

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:30

Bedankt voor jullie reacties! 'D andrea Mare al tegen gekomen inderdaad. Wel verschillende meningen over het vliegverkeer dat heel laag overkomt? Verder ben ik er achter dat Corendon veel meer keuze lijkt te hebben in het soort hotels dat wij zoeken. Ik ben ook echt iemand die graag uit eten gaat en het land ontdekt, maar helaas heb ik het niet alleen voor het zeggen. Kan altijd nog maar door omstandigheden nemen mijn vriend en ik mijn moeder en broertje mee en die mogen dat ook best wat voor het zeggen hebben. Volgend jaar trek ik weer m'n eigen plan!

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:54

Oh ja, daar komen de vliegtuigen zo laag over! Wij vinden dat fantastisch :)) Kan me herinneren dat het met de juiste wind en toestel het wel wat kabaal gaf.
Verder nooit last gehad van het geluid.
Zwembad etc was daar wel heerlijk, bedjes ook super.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:46

__AM schreef:
Bedankt voor jullie reacties! 'D andrea Mare al tegen gekomen inderdaad. Wel verschillende meningen over het vliegverkeer dat heel laag overkomt? Verder ben ik er achter dat Corendon veel meer keuze lijkt te hebben in het soort hotels dat wij zoeken. Ik ben ook echt iemand die graag uit eten gaat en het land ontdekt, maar helaas heb ik het niet alleen voor het zeggen. Kan altijd nog maar door omstandigheden nemen mijn vriend en ik mijn moeder en broertje mee en die mogen dat ook best wat voor het zeggen hebben. Volgend jaar trek ik weer m'n eigen plan!

Ik ben ook een paar jaar geleden naar D' Andrea Mare geweest, 2x zelfs. Echt een geweldig hotel! Super lekker eten, alles is heel verzorgd. Alles is super! Van de vliegtuigen heb ik geen last gehad, ik vond het super leuk om te zien, en 's nachts hoorde ik ze niet :P
Ik zou het zeker aanraden. Ik ga niet snel terug naar een hotel, en het is al een uitzondering geweest dat ik er 2x ben geweest.... Ik heb Rhodos nu ook wel gezien dus helaas ga ik er (voorlopig) niet meer heen, maar voor het hotel zou ik er zo weer heen gaan.
Ik weet trouwens ook nog wel ander fantastisch hotel op Zakynthos namelijk, Bitzarro Grande. Ook zo'n hotel wat echt geweldig is..... elke dag zo lekker gegeten, dicht bij een winkelstraat, het stand en erg veel leuke dingen in de buurt om te doen (auto huren is ook aan te raden).
Als je nog vragen hebt mag je ze stellen hoor over het hotels :) (desnoods via PB).

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:31

Wij hebben zowaar ook al geboekt, 12 dagen Samos :D
Super schattig appartement en de huurauto is ook al gereserveerd.

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:18

xMarloes schreef:
__AM schreef:

Ik ben ook een paar jaar geleden naar D' Andrea Mare geweest, 2x zelfs. Echt een geweldig hotel! Super lekker eten, alles is heel verzorgd. Alles is super! Van de vliegtuigen heb ik geen last gehad, ik vond het super leuk om te zien, en 's nachts hoorde ik ze niet :P
Ik zou het zeker aanraden. Ik ga niet snel terug naar een hotel, en het is al een uitzondering geweest dat ik er 2x ben geweest.... Ik heb Rhodos nu ook wel gezien dus helaas ga ik er (voorlopig) niet meer heen, maar voor het hotel zou ik er zo weer heen gaan.
Ik weet trouwens ook nog wel ander fantastisch hotel op Zakynthos namelijk, Bitzarro Grande. Ook zo'n hotel wat echt geweldig is..... elke dag zo lekker gegeten, dicht bij een winkelstraat, het stand en erg veel leuke dingen in de buurt om te doen (auto huren is ook aan te raden).
Als je nog vragen hebt mag je ze stellen hoor over het hotels :) (desnoods via PB).

Leuk om te lezen! Heb veel gelezen over D'andrea Mare en ben geloof ik fan! Misschien gewoon de knoop door hakken. Bitzaro Grande ook gezien, maar blijf nu bij D'andrea Mare terug komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 00:33

Peloponnesos, Stoupa is geboekt, we gaan met de ouwelui,50% van het gezelschap wil lekker eten en luieren ( pa en ik...) de andere helft ( vriend en mijn moeder)wil leuke dingen doen,tips?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 16:20

In Stoupa heb je al een auto nodig om meer van de omgeving te zien. Areopoli is een erg mooi stadje. Daaronder liggen nog de grotten van Diros.
Hier vaar je met een bootje door de druipsteengrotten en daarna loop je er nog een stuk door.
Bij Areopoli kun je ook door een prachtige vallei doorsteken naar Gythio, dit is echt een heel leuk havenstadje.

Dichterbij is het fiets/voetpad van Stoupa naar Agios Nikolaos de moeite waard.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:04

Grotten van Diros zijn een absolute aanrader. Zijn echt erg mooi.

Het stadje Limini is ook erg leuk. Je kan daar de beste Lobster Spaghetti krijgen in die regio. En in de avond bezoekt een Schildpad vaak het restaurant. Je kan er ook heel fijn zwemmen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 19:35

Vandaag weer lekker Kreta geboekt. 24 sept- 4 okt. Weer naar Sissi. Heerlijk dorpje en geweldig hotel.

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:56

Ik ben even benieuwd hoe het weer eind oktober/begin november is in Kreta?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 15:58

Ik ga met 1,5 week naar Kreta 3e keer prachtig eiland!!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 18:09

bud_gloor schreef:
Ik ben even benieuwd hoe het weer eind oktober/begin november is in Kreta?

Je kan geluk hebben, maar meestal word het half oktober wel minder.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 23:25

Ik meld mij ook :D Ik heb al veel van de wereld mogen zien en vooral veel verre bestemmingen.
Nu willen mijn man en ik dit jaar naar Griekenland gaan. Ik lees de laatste pagina's veel goede verhalen over D' Andrea Mare hihi!

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 16:09

Wil je op chique zonder kids dan raad ik je
Castello boutique hotel in Sissi op Kreta aan.
Echt een heerlijke plek.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 08:45

Precies een jaar geleden zat ik nu op Zakynthos. Heb daar heerlijk weer gehad, maar die week was het in Nederland bijna net zo warm. Als ik dan nu de voorspellingen zie voor daar, vergeleken met die van hier, dan zou toch haast een weekje last minute Griekenland gaan boeken!

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:03

Wij zijn al jaren fan van de Mitsis hotels. Wij willen all-in en leuke activiteiten. Deze zomer wordt het Rhodos Village.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:05

Ik ben aan het aftellen. Brrrr wat is het hier koud.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 11:51

NatasjavE schreef:
Ik ben aan het aftellen. Brrrr wat is het hier koud.

Ik ook!

Wij hebben eind september nog 1 weekje vrij. Maar gaan niets boeken. Man wil met auto richting Frankrijk en ik naar Griekenland. We wachten het weer af en boeken anders een last-minute.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-17 12:17

Ik zag echt de meest fantastische last minutes voorbij komen naar Griekenland, zelfs naar ons favoriete eiland voor € 169,- en naar Kos zelfs voor 99,-
Het is dat ik geen vakantiedagen meer heb want anders had ik echt morgen het vliegtuig ingestapt.
Ons weekendje Ardennen is duurder :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 19:25

Ik ga maandag vliegen 10 dagen genieten op Kreta

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:13

Janinevv schreef:

Lekker Veel plezier!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:22

Electra63 schreef:
Janinevv schreef:

Lekker Veel plezier!

Dankjewel! Gaat goed komen super hotel als eerste jaar, en weer is ook geweldig heb ik gezien.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 20:24

Waar ga je heen op Kreta? Wij zijn eens in de buurt van Rethymnon geweest. Fantastische vakantie gehad, een auto gehuurd en veel gezien van die kant van het eiland.