__AM schreef:Bedankt voor jullie reacties! 'D andrea Mare al tegen gekomen inderdaad. Wel verschillende meningen over het vliegverkeer dat heel laag overkomt? Verder ben ik er achter dat Corendon veel meer keuze lijkt te hebben in het soort hotels dat wij zoeken. Ik ben ook echt iemand die graag uit eten gaat en het land ontdekt, maar helaas heb ik het niet alleen voor het zeggen. Kan altijd nog maar door omstandigheden nemen mijn vriend en ik mijn moeder en broertje mee en die mogen dat ook best wat voor het zeggen hebben. Volgend jaar trek ik weer m'n eigen plan!
Ik ben ook een paar jaar geleden naar D' Andrea Mare geweest, 2x zelfs. Echt een geweldig hotel! Super lekker eten, alles is heel verzorgd. Alles is super! Van de vliegtuigen heb ik geen last gehad, ik vond het super leuk om te zien, en 's nachts hoorde ik ze niet
Ik zou het zeker aanraden. Ik ga niet snel terug naar een hotel, en het is al een uitzondering geweest dat ik er 2x ben geweest.... Ik heb Rhodos nu ook wel gezien dus helaas ga ik er (voorlopig) niet meer heen, maar voor het hotel zou ik er zo weer heen gaan.
Ik weet trouwens ook nog wel ander fantastisch hotel op Zakynthos namelijk, Bitzarro Grande. Ook zo'n hotel wat echt geweldig is..... elke dag zo lekker gegeten, dicht bij een winkelstraat, het stand en erg veel leuke dingen in de buurt om te doen (auto huren is ook aan te raden).
Als je nog vragen hebt mag je ze stellen hoor over het hotels

(desnoods via PB).