Met de trein - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 06:56

Ach sommige mensen hebben niks beters te doen dan de ns af te zeiken.
Weet je dat is altijd zo, richting de buitenwereld een enorm grote muil over de ns maar het mooie, in de trein hoor en merk je daar niks van... :Y)
Meelopers noemt men dat.

En ja , ik werk inderdaad bij de ns en ik heb een wereldbaan en ga met ontzettend veel plezier naar het werk.
En wat hier ook beweert word, mensen zijn wel degelijk blij met de ns.

daffieduck83

Re: Met de trein - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:26

@Marleen het digitale formulier pakt hem niet, want die ziet het als een andere reis en naar Bodegraven was er geen vertraging. Je had beter niet uit kunnen checken in Bodegraven en in Gouda langs het station te gaan. Wat je wel kan doen is een briefje naar de klantenservice schrijven. Mij hebben ze daar al een aantal keren snel en goed geholpen.
Ik had trouwens van dezelfde vertraging last en was wel heel gezellig, kwam allemaal oude bekenden in de trein naar Bodegraven tegen en daarna maar onverwachts bij mijn ouders blijven eten.

Soms baal ik ook wel van vertragingen, de laatste tijd behoorlijk vaak wat langere vertragingen en veel drukke treinen op mijn traject en dat is soms wel irritant. Maar ja met de auto heb je net zo goed kans op vertraging door files etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:32

Ik maak altijd het beste van vertragingen, heb er vet veel leuke contacten door gehad. iedereen zit toch in hetzelfde schuitje dan, dan maken we er gewoon wat gezelligs van.

Toen met die vechtpartij mochten we de trein niet uit, hebben we met een groepje mensen gewoon leuk zitten praten, en een beetje gekeken uit het raam of we al wat vorderingen zagen. Toen we de machinist wat verslagen zagen zijn gaven we een klopje op het raam om hem even te bemoedigen :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:58

Vandaag vanuit de trein een hele mooie wolk in de vorm van Pegasus gezien :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:59

Ik zit een beetje te soezelen in de trein. Kan dat toch heerlijk zijn :)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:07

Jans, ken dat gevoel, alleen echt slapen durf ik niet!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:30

Ik wilde van Den Haag naar Arnhem gaan, maar dat gaat em niet worden voorlopig, ligt boom op spoor tussen Ede-Wageningen en Arnhem :S. Gelukkig was ik weer aan het uitstellen met het vertrekken, anders had ik nu op utrecht centraal gestaan xD zit nu nog lekker thuis...
Gelukkig heb ik geen les vandaag, maar wilde alvast naar mn kamer gaan in Arnhem :P
Tis behoorlijk ontregeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:41

Ik ben voor de zekerheid met de auto gegaan vandaag, ik wil toch het risico niet nemen dat ik straks vast zit in Amsterdam omdat er ergens een bovenleiding kapot is gewaaid of een boom op het spoor ligt :+

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:45

1234 schreef:
Ik wilde van Den Haag naar Arnhem gaan, maar dat gaat em niet worden voorlopig, ligt boom op spoor tussen Ede-Wageningen en Arnhem :S. Gelukkig was ik weer aan het uitstellen met het vertrekken, anders had ik nu op utrecht centraal gestaan xD zit nu nog lekker thuis...
Gelukkig heb ik geen les vandaag, maar wilde alvast naar mn kamer gaan in Arnhem :P

Volgens de site van NS kun je nog gewoon via Den Bosch reizen (voor zolang dat nog duurt, blijkbaar).

Als de pleuris echt uitbreekt op het spoor tussen hier en thuis, neem ik gewoon een bedrijfsauto mee.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:46

Ah, goed gedacht van mij om de auto te pakken. Er rijden hier geen treinen meer :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 12:51

ikke schreef:
1234 schreef:

Volgens de site van NS kun je nog gewoon via Den Bosch reizen (voor zolang dat nog duurt, blijkbaar).

Als de pleuris echt uitbreekt op het spoor tussen hier en thuis, neem ik gewoon een bedrijfsauto mee.........

Ik ga dat risico niet nemen, dalijk valt daar ook een boom. + het is een veeel langere reistijd.
Ik wacht wel, heb geen haast qua wanneer k weg moet xD Desnoods ga k morgenochtend weg maar heb eigenlijk geen zin om dan nog te moeten gaan reizen.

*edit* toch maar morgen, nu is het pas rond 2:00 verholpen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:31

Pfoeh, het is nu wel een echte chaos in Amsterdam nu. Geen treinen naar Asd en geen trams meer in Amsterdan, enkel metro..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:03

Nu rijden ook bij 's Hertogenbosch geen treinen meer dus kan uberhaupt niet naar Arnhem komen vandaag.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:04

Ik wil vanuit Obdam naar Den Bosch maar gok dat het mij ook niet gaat lukken ;( Misschien vanmiddag na 4 uur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:33

Ik ben nog steeds zeer dankbaar dat ik met de auto ben gegaan vandaag :=

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:45

1234 schreef:
Nu rijden ook bij 's Hertogenbosch geen treinen meer dus kan uberhaupt niet naar Arnhem komen vandaag.

Kun je dan ook niet meer via Apeldoorn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:46

Nope, Hilversum - Apeldoorn ligt ook plat.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:49

Jans schreef:

Via Utrecht-Amersfoort-Apeldoorn zou het nog moeten kunnen, als ik de kaart van NS mag geloven. Hoe bedoelt u: mijl-op-zeven.......

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:49

Ik las net dat in Den Bosch de treinen weer rijden?
Hier in NH ligt alles nog plat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:52

Alleen ligt bij Arnhem ook alles plat begreep ik. Utrecht is ook geen doen momenteel hoorde ik al :+

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 14:57

Echt bizar, hier kunnen NS en Prorail ook weinig aan doen. :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 15:00

ikke schreef:
Jans schreef:

Via Utrecht-Amersfoort-Apeldoorn zou het nog moeten kunnen, als ik de kaart van NS mag geloven. Hoe bedoelt u: mijl-op-zeven.......

Ja als ik met spoed naar Arnhem zou moeten zou ik dat nog een kans geven om via die route te gaan, maar ik ga morgenochtend naar Arnhem. Ga de uitdaging niet aan.

NS kan er indd niets aan doen nu. Ze kunnen bomen moeilijk vastbinden zodat ze niet op het spoor kunnen vallen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 16:54

Hoe is de situatie nu rondom amsterdam centraal? Ik heb net gehoord dat ik vanavond naar Alkmaar moet. Rijden de treinen nu wel of niet?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:13

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 17:26

Oke, ik denk dat Alkmaar er dus niet in zit?