Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mbkaatje

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 09:56

Nou Jolliegirl toch wel netjes hoe ze het proberen op te lossen. In eerste instantie had het natuurlijk niet fout mogen gaan.

Nu is het Halloween in het park. Zag er superleuk uit. Ik heb ook mooie aanbiedingen voorbij zien komen, maar helaas even geen geld ervoor over.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 10:46

Jazeker! Wij zijn stomverbaasd van dit aanbod.. Dus gaan er zeker over nadenken! :)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:36

aaaah ik zag weer de stuntverkoop :') zucht...beetje jammer dat ik nu weer met school zit, de herfstvakantie al vol zat en de kerstvakantie erbuiten viel :')

Voor mn portemonnee eigenlijk maar beter... maar toch, 50% korting vind ik toch wel erg interessant O:)

Wil eigenlijk de volgende x met kerstthema gaan, ben nog nooit met kerst geweest en de volgende keer wordt mn 10e x :D dus wil t dan speciaal maken :')

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 10:29

Ik ben vorig jaar naar Disneyland Parijs geweest! Het was geweldig! Helaas dit jaar geen tijd gehad, maar ik zou maar al te graag terug willen.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 12:56

Gisteravond terug gekomen van drie dagen Disney. Dit was de eerste keer dat we het Halloween thema gingen bekijken (zijn al twee keer eerder naar kerst thema geweest), en het was echt leuk :D Hier wat van mijn fotootjes:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jack Skellington liep er ook rond (mn favo Disney figuur :P )
Afbeelding

Deze prins deed het erg goed. Ik heb me rot gelachen om hem! Hij kwam al luid schreeuwend aanlopen, en voelde zich echt het mannetje. Lekker arrogant ook. Van welk sprookje deze prins moet zijn? Geen idee! Als iemand het hier weet :P
Afbeelding
Afbeelding

Ook het kerstthema kwam toch weer tevoorschijn op sommige plekken :P
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:23

Zou bijna gaston van belle en het beest.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:36

Gaston inderdaad :j

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 13:49

Ziet er erg leuk uit! Mooie Halloween versiering.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:21

Heb even you tube filmpjes bekeken. Hij speelt inderdaad (overduidelijk) Gaston :D

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:20

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om volgend jaar juli naar disney te gaan samen met mijn vriend. 3 jaar terug zijn we 1x met de fam 3 dagen geweest. Nu willen we in juli 5 dagen samen. Is 5 dagen te lang? Ik vond 3 dagen net te kort dus vandaar nu 5 dagen, ook om gewoon even samen te zijn met vriendlief. De vorige x zaten we in Santa Fe, volgend jaar wil ik naar Cheyenne (qua prijs waren zij hetzelfde) de eerstvolgende was meteen 250 euro duurder en die 250 euro kan je ook goed in het park besteden qua eten. Ik zou zo'n Buffalo diner wel leuk vinden maar is dat dat geld wel waard? En zijn er verder nog do's en dont's?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:28

Ik ben zowel 3 dagen, 4 dagen en 5 dagen geweest en vond eigenlijk 5 dagen het fijnst. Alhoewel 6 dagen écht te lang is.

Ik vond de wild west show wel leuk...maar daar bleef t ook bij. t Eten vond ik niks :') en vond t ook wel erg duur. Opzich wel leuk voor n keertje maar vond t niet spectaculair en hoef ook geen 2e x te gaan.

Ik at het liefst bij het Rainforest Cafe bij Disney Village :D geweldig restaurant :D sommige hoofden ook als de gorilla's tekeer gingen :')

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:32

Calanddra schreef:
Ik ben zowel 3 dagen, 4 dagen en 5 dagen geweest en vond eigenlijk 5 dagen het fijnst. Alhoewel 6 dagen écht te lang is.

Ik vond de wild west show wel leuk...maar daar bleef t ook bij. t Eten vond ik niks :') en vond t ook wel erg duur. Opzich wel leuk voor n keertje maar vond t niet spectaculair en hoef ook geen 2e x te gaan.

Ik at het liefst bij het Rainforest Cafe bij Disney Village :D geweldig restaurant :D sommige hoofden ook als de gorilla's tekeer gingen :')

Oh dan ben ik wel benieuwd naar het eten tijdens de show, wat kreeg je voorgeschoteld? (kan je überhaupt kiezen?)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 18:34

Je kan niet kiezen iig, iedereen krijgt hetzelfde :P Ik ben dan ook wel n slechte eter en lustte bijna niks :')

Even denken hoor, ik herinner me nog chili, kippenpoten en gebakken aardappels

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 21:22

Eten tijdens de show is niet erg bijzonder. Was een leuke show, maar hoef niet nog een keertje :)

5 dagen, dan wel in 2 parken neem ik aan? Want 5 dagen in 1 park dan heb je elke straattegel wel gezien :+

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 22:05

Ja tuurlijk ik denk dat we om de dag van park wisselen dan! Ja voor 1 x ga ik denk die show wel doen, weet niet wanneer ik weer naar disney ga dus.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 22:43

Ik zou je voor 5 dagen eigenlijk aanraden niet in een Disneyhotel te gaan zitten maar in een hotel net erbuiten. Wij zaten afgelopen zomer in een hotel op loopafstand van Disney, met gratis shuttlebus, maar ook op loopafstand van het overdekte winkel- en eetcentrum. Daar was goedkoper én lekkerder eten dan in de parken zelf, en wat meer mogelijkheid om nog eens iets anders te doen in de middag. En hotel met zwembad, dus dat is in juli ook best fijn. Was nog voordeliger dan een Disneyhotel ook.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 23:14

Dani, bedoel je Santa Fe of Cheyenne? want alleen DIsney hotels zijn op loopafstand van Disney :)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 07:35

wow duidelijk dus dat ze nog meer versierd hebben voor halloween dan 14 dagen geleden. Duidelijk ook dat het heel wat minder druk was. Was dat in een weekend?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 09:03

Ik denk dat Dani in de buurt van Val d'Europe bedoeld.

Ik zit nu in Serris, en winkelcentrum Val d'Europe is huer gelijk om de hoek.
Gisteren en eergister al 2 heerlijke dagen gehad in Disneyland en Parc Asterix! Vandaag Parijs in.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:35

Calanddra schreef:
Dani, bedoel je Santa Fe of Cheyenne? want alleen DIsney hotels zijn op loopafstand van Disney :)

Niet waar. Wij zaten inderdaad in Serris en vanaf daar is het 15 minuutjes lopen. :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 11:49

Lekker Marjon! Veel plezier nog.
Ben wel benieuwd hoe je Parc Asterix vond. Of was je er al eens eerder geweest?

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een Disney Hotel, met name voor het sfeertje. Ook al zijn de hotels buiten Disney vaak net even goedkoper. Zo vaak gaan we niet en dan wil ik het wel hebben zoals wij het graag willen. Maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk. Net even buiten Disney heb je prima hotels, waarschijnlijk beter dan de Disney hotels.

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:18

petraaken schreef:
wow duidelijk dus dat ze nog meer versierd hebben voor halloween dan 14 dagen geleden. Duidelijk ook dat het heel wat minder druk was. Was dat in een weekend?

Ik was er afgelopen donderdag, vrijdag en zaterdag :) Foto's zijn ook allemaal van die dagen.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 12:49

Oow oke, dat wist ik niet dat dat ook te lopen was. Vond het altijd zo ver lijken als we erlangs reden :)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 13:25

Gister met vriendlief nog besproken. Het is bijna voor 100% zeker dat we in juli 5 dagen naar Disney gaan. Dan slapen we in Cheyenne. Ik kies ook voor een Disney hotel omdat ik toch bijna nooit naar Disney ga en dan voor de sfeer zo'n Disney hotel wel leuker vind. Cheyenne en Santa Fe waren qua prijs hetzelfde, alleen zijn we dus al in Santa Fe geweest. Of zeggen jullie Cheyenne is niks aan, dan beter naar Santa Fe ook al ben je daar al eerder geweest? Ik vond Cheyenne wel grappig zo in wildwest sfeer. Ook gaan we 1 x die wildwest diner show doen. Ook al zou het tegenvallen, dan heb ik het in ieder geval een keer meegemaakt. We gaan lekker met ons eigen auto'tje, is een Dieseltje dus helemaal top. Ik zie nu dat er een vroeg boek korting is voor de zomer. Dat je 2 dagen + 2 nachten gratis krijgt. Normaal betaal je het bedrag waar wij voor gaan dus voor 3 dagen en 2 nachten, en krijg je er nu 5 dagen en 4 nachten voor. Weet iemand tot wanneer deze vroeg boek korting geldig is?

Edit: Oh ik zie het al, vóór 15 oktober.. vandaag dus! Das zuur.. Ben benieuwd wat je er morgen voor betaald dan -O-

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 14:45

Hotel Cheyenne vond ik wel leuk hoor. Wat kwaliteit betreft zal het niet veel uitmaken ten opzichte van Santa Fe. Wij vonden het wel net een mooie wandeling van en naar de parken.