Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megan_ schreef:Helloooo USA-ers!
Binnenkort heb ik ook die sfeer geproefd, ik ga samen met mijn vriend naar New York eind december (met de kerst!) Ik ben nu al beetje dingen aan het uitzoeken wat we willen gaan doen enz. We zijn er maar 4 dagen dus moet de tijd goed benutten! Aantal tips die ik in dit topic tegen kwam heb ik al meegenomen! Errg handig!!
Iemand bekend met Hotel Wellington?
BarBosa schreef:Megan_ schreef:Helloooo USA-ers!
Binnenkort heb ik ook die sfeer geproefd, ik ga samen met mijn vriend naar New York eind december (met de kerst!) Ik ben nu al beetje dingen aan het uitzoeken wat we willen gaan doen enz. We zijn er maar 4 dagen dus moet de tijd goed benutten! Aantal tips die ik in dit topic tegen kwam heb ik al meegenomen! Errg handig!!
Iemand bekend met Hotel Wellington?
Misschien leuk voor jou mijn verslag van New York te lezen van afgelopen week. Zaterdag t/m woensdag is New York.
[url]http://jannasterkenburgh.waarbenjij.nu/[url]
Megan_ schreef:Vraagje qua afstanden... Ik kan me niet goed inbeelden wat wel en niet fatsoenlijk loopafstand is, bijv van 7th at 55th naar Ground Zero of verder naar Battery Park? Is zoiets haalbaar? Of beter per taxi/metro?
Wat gebruikten jullie voor al? Taxi of metro?
_karin_ schreef:Je mist Rise Against wel net he Yasmine? Zie net dat ze de 21e in Orlando staan.
Megan_ schreef:Weet ik eigenlijk niet.. Wij zijn met zijn 2 (23 t/m 28e) voor vlucht en hotel ex ontbijt 1650 kwijt...
The christmas spectaculair? Ik ga eens kijken wat dat is! Wij hebben op kerstavond een Spirit Cruise rond manhattan met diner en live band!