senna21 schreef:Een proefmaand gaat m.i. over of het gedrag en de plek past bij paard en ruiter. In feite is de keuring een garantie dat hij gezond is afgeleverd.
Maar ik hoop van harte dat je hier verder geen zorgen over hoeft te maken en de inburgering bij MaqEden voorspoedig verloopt.
Officieel heb ik wel een week terugtrekrecht volgens wet zei die man. Dat heb je in Frankrijk altijd op iedere aankoop. Hoewel ik dat betwijfel bij eten, maar goed. Maar eigenlijk ben ik vreemd genoeg wel blij dat ik nu niet een maand superzuinig met hem hoef te doen en in "angst" moet leven van o jee, als ik maar niet dit of dat fout doe en dat ik hem dan niet meer terug kan doen. Het is nu gewoon klaar.
hagelslag schreef:Dat bit is heus niks raar.
Dat is gewoon een liverpool menstang.
Dat is het bit wat layka het liefste in haar mond heeft.
Aan de zijkant kun je zelf kiezen hoe hard hij kan scharen en dus ook inwerken.
Fijn dat hij er is!
Hé fijn dat jij het kent. Ik heb zelf ook een menstang gevonden tussen al mijn menspullen, ik moet nog kijken of die even breed is, maar die heeft niet van die kartels. Dat lijkt me vriendelijker.
Afijn, de ergste hitte is van de ontmoetingen af, er is sinds een uurtje ongeveer veel meer rust in de tent, het is goed zo om ze zo te zien wennen met het hek ertussen.
Ik ben regelmatig even bij hem binnengewipt. Naam zeggen. Kroelen op zijn schoft. En hij kijkt wel om alsof hij óf mij onderzoekend aankijkt van wie is die mens, of hij kijkt om omdat hij terug wil kroelen, beide is oké. De laatste keer heb ik hem bij het halster gepakt en naar een hooizak geleid. Was ook goed. Er is kraamvisite geweest, die heeft hem ook even gekrauweld, was ook goed. Dus heel tevreden over deze dag. Ik zet het in een filmpje, kom straks met de link.