Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En gisteravond gezellige visite gehad. Gisteravond ook nog een uil gezien een paar keer waarvan de laatste met een gevulde poot met een snackje.
en nu "te"veel tijd om na te denken en zo. Daarom schrijf ik eerder ook niet leuk maar wel keihard nodig.
. En, heb je al kunnen proeven?
die kan zo weer aan.
die van hem was kapot.

ik had om het gaas gezaaid en gemarkeerd maar hij is tot de rand van het gaas gaan scheppen. Ach ja niks aan te doen. Gelukkig voelt hij zich dan een stuk beter weer.
iedere ochtend tussen 730/800 komt hij een kwartier spitten. Soort ochtendgymnastiek denk ik. Hij houdt ook een oogje in het zeil bij de achtergebleven groentes
ik had afgelopen tijd al een vermoeden. Te moe, te chagerijnig, meer hoofdpijn, vaker duizelig, soms geen eetlust, bij vlagen dubbel zien, zeer linker oog alsof er een elastiekje aan loopt te trekken continue.
Een zalige rust met dat filter. Maar dat maakt de glazen nog duurder dan duur.
. Even > 1000 euro dadelijk kwijt.
Ik kon net deze maand iets ruimer sparen. Nou dat is ook alweer op dan.
stomme ogen ook, al kunnen zij er ook niks aan doen.
hoe zie je de letters nu? Bedoelt u het vlak met letters aan de linker kant of aan de rechterkant?
op een gegeven moment zag ik vier vlakken ipv 1 en die vlakken waren ook nog eens allemaal op een andere manier vervormd.
Ok dan op de terugweg een poging doen bij een tuincentrumpje die nog al eens voorraad heeft. En waar wat fruit van me vandaan komt ook. En jawel twee komkommers, helaas geen meloen.
en ik denk zeker 100 planten.
De buxus vervanger blijft bij gv. En verder ga ik wel wat aan vaste planten kijken of ik die hier kan verkopen of weggeven.