Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Ik heb uiteindelijk toch gekozen weer voor Kreta met vriendje haha. Heb 2 dagennveel gezocht op internet en kwamen eigenlijk overal vrij 'duur' uit. Nu een deal voor 13 dagen vanaf Eindhoven met gunstige vliegtijden. Kon echt niks negatiefs aan reviews e.d. Dichtbij het strand, midden in het centrumpje, met zwembad, het is een rustiger en gezelliger dorp (Analipsis) dan alle grote plekken maar wel overal dichtbij en betalen 494,- p.p. Stiekem heeft Kreta de vorige keer toch mijn hart veroverd dus zou ook graag de samaria kloof een keer lopen en het lassithi plateau een keer zelf te scooteren met vriendlief.
Trouwens, voorheen ging ik altijd scooteren met mijn vriendinnetje. Qua gewicht is mijn vriend denk ik toch al 35 kilo zwaarder. Is dat een beetje te doen op 1 scooter de heuvels op of toch beter een quad? Met 2 meiden ging het prima.
Fitzroy schreef:Wij hadden op Zakynthos wel een quad, een zwaardere en dan gaat het prima met 2, man/vrouw.
Een quad is imo veel comfortabeler dan een scooter. Daar krijg ik echt snel een houten kont van.
Fitzroy schreef:Haha, je kunt wel zien dat je in de Gelderse paarden zit![]()
Je moet er wel kunnen rijden idd. Het rijdt heel anders dan een scooter.
Wij hebben ook meestal wel een auto maar op Zakynthos vond ik een quad wel heel leuk.
Joolien schreef:ChantalSmook schreef:Ik heb uiteindelijk toch gekozen weer voor Kreta met vriendje haha. Heb 2 dagennveel gezocht op internet en kwamen eigenlijk overal vrij 'duur' uit. Nu een deal voor 13 dagen vanaf Eindhoven met gunstige vliegtijden. Kon echt niks negatiefs aan reviews e.d. Dichtbij het strand, midden in het centrumpje, met zwembad, het is een rustiger en gezelliger dorp (Analipsis) dan alle grote plekken maar wel overal dichtbij en betalen 494,- p.p. Stiekem heeft Kreta de vorige keer toch mijn hart veroverd dus zou ook graag de samaria kloof een keer lopen en het lassithi plateau een keer zelf te scooteren met vriendlief.
Trouwens, voorheen ging ik altijd scooteren met mijn vriendinnetje. Qua gewicht is mijn vriend denk ik toch al 35 kilo zwaarder. Is dat een beetje te doen op 1 scooter de heuvels op of toch beter een quad? Met 2 meiden ging het prima.
Huh wanneer ga je dan? Dat kan prima goedkoper toch?![]()
Wij kunnen voor €370.- 8 dagen naar Corfu, is wel in juni tho.
Oh en die prijs is voor 2 personen, hotel en vluchtDus totaalprijs
NatasjavE schreef:Dan moet je denk ik op Corfu zijn. Misschien op Kreta. All-inclusive hotels zijn zeldzaam in Griekenland.
Meestal is een hotel boeken en lekker uiteten in het dorp of stad net zo duur(en leuker)
Hier zijn er een paar. Het Hydra Beach resort is overigens niet op Hydra.(dat je niet denkt dan zit ik op dat leuke eiland)
https://www.tripadvisor.nl/HotelsList-G ... 99440.html