Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarBosa schreef:EvaC schreef:Barbosa, hoe was NY? Al helemaal in kerstsfeer? En het hotel, hoe beviel dat?
Locatie van het hotel was top!Maar de inrichting/meubilair kan wel eens een opfris beurtje gebruiken. Harde handdoeken met gaten erin, we hadden maar één werkend stopcontact in de kamer en het personeel is niet heel professioneel. Maar het was warm in de kamer, misschien wel te warm en de bedden sliepen wel goed. Dus voor het geld wat je ervoor betaald is het prima, maar verwacht er gewoon niet teveel van
![]()
NY was super! Ik zou je wel aanbevelen van te voren beslissen wat je perse wilt zien en wat je minder belangrijk vind. Maak een goede planning met locatie' s zodat je niet onnodig tijd verspilt. Een advies van mij is als je het statue of liberty wilt bezoeken niet de gratis ferry te nemen, deze ferry vaart alleen langs de eilanden. Als je de ferry in het Battery park neemt voor 13 dollar bezoek je het eiland en ook het Ellis Island, heel interessant over de duizenden immigranten die naar Amerika kwamen.
Verder stonden wij elke ochtend vroeg op, zodat we negen uur op de locatie waren waar we iets wouden bezoeken. Zodoende hebben wij nooit lang in een rij hoeven te staan.
De kerstsfeer viel mij nog een beetje tegen, maar mij Rockefeller stond de inmens grote kerstboom al in de steigers om hem op te tuigen. Misschien waren wij net ietjes te vroeg voor de totally kerstsfeer.
MoniqueT schreef:Ha, wordt alleen wat lastiger communiceren met je tripadvisors deze keer dan Linda![]()
Maar veel medicatie uit de USA is ook online te bestellen, deed dat voorheen ook wel voor bepaalde dingen.
Guinevere schreef:Key West.Op de andere Keys valt niet zo veel te beleven, zeker 's avonds. Je kan vanuit Miami naar Key Largo gaan om te snorkelen en dan onderweg naar Key West de andere Keys bekijken. Wij hadden maar 1 overnachting in Key West, maar had er graag nog een nachtje bij geplakt.
Toekie schreef:Ow wat supergaaf EvaC!! Lijkt me echt geweldig! Heel veel plezier alvast. De voorpret alleen al...
liberty schreef:MoniqueT schreef:Ha, wordt alleen wat lastiger communiceren met je tripadvisors deze keer dan Linda![]()
Maar veel medicatie uit de USA is ook online te bestellen, deed dat voorheen ook wel voor bepaalde dingen.
Ja idd wat lastiger, maar dankzij internet komen we een heel end (zo samen met jullie)
Welke websites bestelde jij altijd?
lesilla schreef:Mag ik even melden dat we volgende week alles gaan boeken en plannen! Ik ben zo beniuewd, mijn droom word werkelijkheid!
Yasmine schreef:Iemand nog tips voor Austin?
vuurneon schreef:Gaaf! Oud en nieuw dus in de vs voor jou?
Waar ga je heen?