Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lennylenny schreef:Rondtrekken is zo mooi! Dat wordt een gave reis Livvy, ik ben net thuis van een weekendje Banff ( het derde weekendje al dit jaar hihi ) Veel plezier met plannen en de voorpret! Als je tijd hebt, rij vanaf Calgary naar Banff naar Jasper via de Icefields Parkway. Via Jasper dan BC in. De Icefields Parkway is zo mooi, mag je eigenlijk niet missen!
lennylenny schreef:Rondtrekken is zo mooi! Dat wordt een gave reis Livvy, ik ben net thuis van een weekendje Banff ( het derde weekendje al dit jaar hihi ) Veel plezier met plannen en de voorpret! Als je tijd hebt, rij vanaf Calgary naar Banff naar Jasper via de Icefields Parkway. Via Jasper dan BC in. De Icefields Parkway is zo mooi, mag je eigenlijk niet missen!
@ Miss Charlie, waar ga je heen? Ik woon vlakbij Edmonton!
Yasmine schreef:Ik weet niet of er een exact bedrag is, maar ze eisen dat je genoeg geld hebt om jezelf te onderhouden gedurende de tijd dat je daar bent. Want als je met $500 voor 3 maanden Canada binnen gaat, dan is het vrij waarschijnlijk dat je zal gaan werken daar, wat dus niet mag zonder een work visa. Dus je moet een bedrag op je rekening hebben dat realistisch genoeg is om enkele maanden accomodatie, eten, vervoer, attracties etc. mee te betalen.
Ik ging er 5 maanden studeren (geen visum nodig) en mij vroegen ze of ik mezelf kon ondersteunen tijdens die periode, waarna ze gewoon rechtuit vroegen hoeveel er op mijn rekening stond. Dat was toen €4000 en daar waren ze tevreden mee (dat geld was grotendeels om daarna 7 weken in Amerika rond te reizen maar dat moesten zij niet weten). Heb overigens wel gezegd dat ik wel ouders had die konden bijspringen in geval van nood.